Beste navigatie voor iPad? discussie in iPad Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Waarschijnlijk gewoon WiFi geolocatie... Op de link die je post wordt toch ook niet gesproken over het activeren van een chip?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk gewoon Wi-Fi geolocatie...
Op de link die je post wordt toch ook niet gesproken over het activeren van een chip?
|
|
|
||||
|
||||
Wat er niet in zit, valt niet te activeren. Ik denk dat je toch een 3G iPad hebt. En idd kan je positie worden weergegeven dankzij Wi-Fi netwerken (google maar eens op SkyHook) Ik keek ook raar op toen ik 'gps' dacht te zien op Maps op een iPod touch. Maar het is geen gps.
|
|
|||
|
|||
Neen, het is zeker geen IPAD 3G.
Heb gisterenavond eens een schermcopie genomen van de 2 GPS programma's, nl. Sygic en Navmii. Bij Sygic zie je onderaan rechts de twee streepjes van de GPS ontvangst en bij Navmii komt er zelfs een melding van zwakke GPS ontvangst, maar dat komt omdat ik in de woonkamer was. Toch eigenaardig. IMG0206161730.jpg - File Shared from Box - Free Online File Storage IMG0206161742.jpg - File Shared from Box - Free Online File Storage |
|
||||
|
||||
Hm, dat lukt mij zelfs met een echte GPS met Navigon niet eens (op mijn iPhone) om binnenshuis een fix te krijgen.
Dus dat die navigatie software genoegen nemen met de onnauwkeurige positiebepaling, vind ik wel eigenaardig. Maar. Ik zie alleen maar een 2D kaart met jouw positie erop. Ga er eens een stukkie mee rijden / navigeren, dan zal het alleen werken zolang er in de buurt Wi-Fi netwerken hangen (niet om de kaarten oid te downloaden, maar voor de locatiebepaling) Ik ben benieuwd wat er dan nog van over blijft, van die positiebepaling...... N.B. Overigens is het WEL zo, dat je je iPhone 4 als GPS-module kunt gebruiken voor een Wi-Fi-iPad. Je moet je iPhone dan koppelen met je iPad, ik dacht via bluetooth (of gewoon tetheren via Personal Hotspot) Dat kan je natuurlijk sowieso doen! Laatst gewijzigd door ballegooier; 06-02-12 om 18:20. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beste microsim voor iPad? | desmodus | iPad algemeen | 6 | 25-03-11 23:37 |
Gratis navigatie voor je iPad | Johan61 | iPad Apps | 1 | 29-09-10 14:45 |
Welke navigatie is de beste voor mij? | dhrA | iPhone Apps | 1 | 01-05-10 15:05 |
|
|