//

Wat voor pen om tekst te selecteren en dergelijke?

Wat voor pen om tekst te selecteren en dergelijke? discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil mijn iPad ook gaan gebruiken voor stukken teksten bewerken, selecteren, knippen, plakken, etc en dat gaat met je vingers toch niet echt ideaal. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-01-12, 10:32
Bananenbennie Bananenbennie is offline
• iOS 6.1.3
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 85
Standaard Wat voor pen om tekst te selecteren en dergelijke?

Ik wil mijn iPad ook gaan gebruiken voor stukken teksten bewerken, selecteren, knippen, plakken, etc en dat gaat met je vingers toch niet echt ideaal.

Nou leek mij zo'n pen wel erg makkelijk, ik zou graag wat ervaringen van jullie horen, en welke pen zou hier het meest geschikt voor zijn.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-01-12, 10:50
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik annoteer heel veel documenten en gebruik daar de Pogo Sketch pen voor. Ik heb dat ding al meer dan een jaar in gebruik en ben daar zeer tevreden over.

Het is niet de goedkoopste pen, maar mijn iPad 64 GB was ook niet goedkoop dus dat past

Gekocht heb ik die pen in de iPhoneclub store.
  #3  
Oud 05-01-13, 18:38
DavePlugge DavePlugge is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 17
Standaard

Ik gebruik de Bamboo stylus duo van wacom. Ook dit is een van de duurdere maar bevalt buitengewoon mede doordat de punt smaller is dan de gemiddelde stylus punt.
  #4  
Oud 14-02-13, 02:34
MrTon MrTon is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 4
Standaard

Ik lees op veel plekken en reviews dat de Magnus Appledea de beste stylus is om te schrijven. The Verge heeft een of twee vergelijkings tests gedaan tussen verschillende stylussen, daar zou je eens naar moeten kijken. Zelf ga ik waarschijnlijk de Magnus aanschaffen om ook handgeschreven notities te kunnen maken tijdens college en inderdaad makkelijker PDF bestanden te kunnen annoteren.
  #5  
Oud 28-02-13, 13:16
BrutusNLD BrutusNLD is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 11
Standaard

Ik heb sinds de kerst een Bamboo Stylus en op zich fijn pennetje dat het goed doet, maar sinds een week begint het dopje barsten te vertonen. Gaat dus niet lang meer duren of het metaal komt er doorheen en ben nu dus op zoek naar vervangende penpuntjes. Grapje kost bijna €5 euro voor 3 reservepuntjes, maar die moeten van Wacom zelf uit Duitsland komen, dus nog €3,5 verzendkosten erbij. In NL zijn ze ook wel te koop maar PDAshop vraagt er dan meteen €20 voor. Beetje boel geld voor een pennetje van €25. Dus als iemand suggesties heeft waar ik goedkoop een zak vervangende puntjes kan kopen, graag!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tekst document naar tekst app? sanders iPhone Apps 0 13-12-10 21:19
iTunes error bij syncen muziek en dergelijke herojohan iTunes 5 20-07-10 00:18
iPhone 3GS: Pushberichtgeving en dergelijke Ravenge Unlock 2 17-11-09 22:24
Weet iemand wat deze tekst betekend MC_MH Chat en geruchten 20 13-11-08 16:47
Herstel vereist en dergelijke hanzana Unlock [archief] 4 08-05-08 20:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:10.