RAW bestanden via een camera connection kit discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan ik met een camera connection kit ook RAW bestanden op mijn ipad zetten, of moeten dat JPEG bestanden zijn?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
RAW bestanden via een camera connection kit
Kan ik met een camera connection kit ook RAW bestanden op mijn ipad zetten, of moeten dat JPEG bestanden zijn?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien wel, probeer het eens Maar wat zou een iPad met RAW-plaatjes moeten gaan doen
|
|
|||
|
|||
Ik wil tijdens mijn vakanties, de Ipad gebruiken als backup van mijn foto's in RAW formaat. Of dat kan , zou ik graag eerst willen weten. Als het niet kan, is het zinloos om daar mijn euries aan te verspillen.
|
|
|||
|
|||
Foutief antwoord verwijderd, sorry. @XIII heeft het juiste antwoord gegeven.
Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 14-05-12 om 12:47. |
|
||||
|
||||
Met de iPad Camera Connection Kit kun je op twee manieren foto's en video's vanaf een digitale camera importeren: via de USB-kabel van je camera of rechtstreeks vanaf een SD-kaart. iPad en de Camera Connection Kit ondersteunen standaardfotostructuren, zoals JPEG en RAW, en ook SD- en HD-videostructuren, waaronder H.264 en MPEG-4.
Bron: Apple iPad Camera Connection Kit - Apple Store (Nederland) PS: Ik zou als ik jou was met m'n camera naar de winkel gaan en het ter plekke testen voor de aanschaf...
|
|||
|
|||
XIII, bedankt voor dit antwoord en advies. Ga het inderdaad eerst testen in de winkel.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Camera connection kit | marcel132 | iPad accessoires en onderdelen | 7 | 07-05-12 15:11 |
Camera connection kit alternatief | thomth | iPad accessoires en onderdelen | 16 | 03-02-12 11:46 |
Vraagje over de Camera Connection Kit. | MrDee | iPad accessoires en onderdelen | 4 | 12-05-11 13:38 |
Camera Connection Kit en randapparatuur | BarB | iPad accessoires en onderdelen | 15 | 06-03-11 22:38 |
camera connection kit | waltapple | iPad accessoires en onderdelen | 35 | 23-07-10 14:24 |
|
|