targus click in case of targus premium click in case discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) hey ik ben van plan een case te kopen voor mijn ipad 3 en ik twijfel tussen de targus click in case of de targus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
targus click in case of targus premium click in case
hey
ik ben van plan een case te kopen voor mijn ipad 3 en ik twijfel tussen de targus click in case of de targus premium click in case kan iemand mij helpen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
aangezien niemand reageerde
heb ik dan toch maar gekozen voor de targus premium click in case ik heb hem vandaag gehaald en rond mijn ipad gedaan en ben er super tevreden over in verschillende standen te plaatsen en goed vast te houden ik vind het ook een pluspunt dat de lens van mijn ipad niet gestoord word door de voorflap van de hoes hopend hier toch nog iemand mee te kunnen helpen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verzendknop voor versturen van een bericht met bluetooth keyboard (Targus AKB32UK) | denbear | iPad accessoires en onderdelen | 1 | 11-01-12 23:26 |
|
|