//

Merkloze smart cover

Merkloze smart cover discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een smart cover (rood polyturaan) bestelt voor €19,95 bij De goedkoopste Smart Covers voor je iPad | Smartcover-shop Ze zeggen dat hij kwalitatief ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-01-13, 21:17
reinier103 reinier103 is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Odijk
Berichten: 40
Standaard Merkloze smart cover

Ik heb een smart cover (rood polyturaan) bestelt voor €19,95 bij De goedkoopste Smart Covers voor je iPad | Smartcover-shop

Ze zeggen dat hij kwalitatief en qua functies het zelfde is alleen is het niet van Apple.
En daarom het grote prijsverschil van €20,05

Iemand ervaringen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-02-13, 08:14
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Ik heb hier een smartcover van de dekamarkt à 5 euro

Werkt net zo goed als elke ander
  #3  
Oud 27-06-13, 10:27
mark3 mark3 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 10
Standaard

Ik heb ook een goedkope smartcover gehad.. ik vond het een prima cover maar na een tijdje ging hij bij mij kapot. Aan de zijkant ging het open en kwamen de delen los te zitten. Hierdoor kon ik hem na verloop van tijd niet meer recht op zetten. Nu heb ik inmiddels al weer een jaar de apple smartcover en hier zit zeker nog wel een verschil in. De cover ziet er nog altijd goed uit en er is niets mis mee. Dus een goedkope kan denk ik goed zijn maar mijn ervaring is er niet zo positief over. Wat betreft de originele ben ik zeer te spreken en ik vind het een eenmalige inverstering dubbel en dwars waard.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Smart cover kleeft reinier103 iPad algemeen 3 11-01-13 11:15
Smart Cover aanbieding DutchGater iPad accessoires en onderdelen 20 27-03-12 10:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:30.