Merkloze smart cover discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een smart cover (rood polyturaan) bestelt voor €19,95 bij De goedkoopste Smart Covers voor je iPad | Smartcover-shop Ze zeggen dat hij kwalitatief ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Merkloze smart cover
Ik heb een smart cover (rood polyturaan) bestelt voor €19,95 bij De goedkoopste Smart Covers voor je iPad | Smartcover-shop
Ze zeggen dat hij kwalitatief en qua functies het zelfde is alleen is het niet van Apple. En daarom het grote prijsverschil van €20,05 Iemand ervaringen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hier een smartcover van de dekamarkt à 5 euro
Werkt net zo goed als elke ander |
|
|||
|
|||
Ik heb ook een goedkope smartcover gehad.. ik vond het een prima cover maar na een tijdje ging hij bij mij kapot. Aan de zijkant ging het open en kwamen de delen los te zitten. Hierdoor kon ik hem na verloop van tijd niet meer recht op zetten. Nu heb ik inmiddels al weer een jaar de apple smartcover en hier zit zeker nog wel een verschil in. De cover ziet er nog altijd goed uit en er is niets mis mee. Dus een goedkope kan denk ik goed zijn maar mijn ervaring is er niet zo positief over. Wat betreft de originele ben ik zeer te spreken en ik vind het een eenmalige inverstering dubbel en dwars waard.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Smart cover kleeft | reinier103 | iPad algemeen | 3 | 11-01-13 12:15 |
Smart Cover aanbieding | DutchGater | iPad accessoires en onderdelen | 20 | 27-03-12 11:13 |
|
|