Ipad steun voor in de auto discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een ipad steun voor in de auto. Eentje die je aan de hoofdsteun kunt bevestigen. Ik kwam er een tegen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad steun voor in de auto
Ik ben op zoek naar een ipad steun voor in de auto. Eentje die je aan de hoofdsteun kunt bevestigen. Ik kwam er een tegen met klittenband.....is dit iets?
Vorig jaar heb ik een steun van kunstof bij paradigit gekocht, deze was na de vakantie helemaal kapot door het trillen in de auto. Iemand tips? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij de Action, voor ruwweg 4 euro.
|
|
|||
|
|||
Is dit dan weer zo'n kunststof uitvoering?
|
|
|||
|
|||
Geen idee, maar voor €4,- kun je het eens proberen. Valt ie na de vakantie uit elkaar is het nog niet zo'n drama
|
|||
|
|||
Ik heb de Griffin Cinema Seat, met klittenband, en die doet prima! Zit stevig en is goed beschermd. Daarvoor een steun van Vogels gehad, en die was dramatisch.....
|
|
|||
|
|||
Ja edmanss die bedoel ik. Jij bent tevreden begrijp ik?
|
|
|||
|
|||
Jazeker, Muts! Hij zit echt stevig om de hoofdsteun, trilt niet. Gewoon goed, en van stevige kwaliteit. Alle knopjes aan de zijkant zijn goed te bedienen, uitermate tevreden!
|
|
|||
|
|||
Is t niet lastig dat tie niet te kantelen is?
|
|
|||
|
|||
Ik zou niet weten waarom je moet kunnen kantelen. Die van ons hebben er geen last van, en als ze hem zelf vast willen houden, dan haal je de ipad er zo uit.. De eerder genoemde hoofdsteun van Vogels kon je wel kantelen, maar dan draaien de schroefjes mee zodat de steun als het ware heen en weer bungelde...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen hoofdsteun voor Ipad in de auto | haroldv | iPad algemeen | 0 | 16-07-11 19:50 |
|
|