iPad laadsnoer 2 meter discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een laadsnoer van 2 mtr gekocht omdat deze wat langer is als die ik al in gebruik had. Nu is het gekke ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad laadsnoer 2 meter
Hallo, ik heb een laadsnoer van 2 mtr gekocht omdat deze wat langer is als die ik al in gebruik had. Nu is het gekke dat het laden van de ipad op 220 heel traag gaat en als ik de ipad ondertussen gebruik, kan deze het niet bijhouden en loopt langzaam leeg. Met mijn oude laadsnoer gaat het wel goed. Ik heb er ios7 op gezet. Kent iemand dit probleem en zo ja, hoe kan dat nou? Mvg, Jacco
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ok, duidelijk. Dus de kabel is eigenlijk te lang. Blij dat ik die van 3 mtr niet had besteld. Bedankt voor je antwoord
|
|
|||
|
|||
Ik heb er 1 van 3 meter voor de iPad,duurt ongeveer 3 dagen voordat de iPad vol is....
Gebruik hem ook niet meer want dat vind je accu ook niet zo fijn. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
KPN MB Meter | Spector | iPhone Apps | 1 | 21-01-13 18:16 |
Cydia werkt voor geen meter meer na update ipad | B3rt | Jailbreak apps en thema's | 4 | 06-08-10 21:34 |
Capacity Meter | ~boi | Chat en geruchten | 3 | 26-02-09 18:05 |
|
|