Externe batterij iPad 3 - Ervaring discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik maak regelmatig lange vluchten. Nu is de batterij van mijn iPad vaak leeg voordat ik op de plaats van bestemming ben. Ik ben nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Externe batterij iPad 3 - Ervaring
Ik maak regelmatig lange vluchten. Nu is de batterij van mijn iPad vaak leeg voordat ik op de plaats van bestemming ben. Ik ben nu op zoek naar een manier om mijn iPad te kunnen opladen.
Ik heb een Mophie Juicepack geprobeerd, maar die laadt de iPad niet op. Heeft iemand ervaring met een externe batterij die een iPad 3 kan opladen? En met opladen bedoel ik voor meer dan 50%. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een auto-accu misschien ?
OT: Nee, ik ken die niet. Het moet wel een krachtige accu met grote capaciteit zijn. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Externe batterij | mayawandelt | iPad accessoires en onderdelen | 2 | 22-06-12 19:50 |
externe batterij voor iPad..... | Tuur | iPad algemeen | 12 | 03-08-11 13:13 |
Externe batterij | Woutair | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 31-10-09 11:35 |
externe batterij | verhagen | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 03-10-09 15:47 |
SEIDIO Externe batterij? iemand ervaring hier mee? | GEEK | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 13-02-09 15:57 |
|
|