Lightning adaptor naar 30 pins discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik dacht door de aanschaf van bovenstaande adaptor weer mijn SD-kaartje van mijn fototoestel in te kunnen lezen in mijn Ipad Air, maar het SD-kaartje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lightning adaptor naar 30 pins
Ik dacht door de aanschaf van bovenstaande adaptor weer mijn SD-kaartje van mijn fototoestel in te kunnen lezen in mijn Ipad Air, maar het SD-kaartje wordt niet gelezen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik kan je niet helemaal volgen. Wat heeft de adapter met de SD kaart te maken?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je hebt deze accessoire nodig om een SD kaart in je iPad te stoppen: Lightning-naar-SD-kaartlezer - Apple Store (Nederland)
|
|||
|
|||
Lightning adaptor naar 30 pins
Bedankt RWK, ik dacht dat een verloopje zou volstaan, maar helaas.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
De cameraconnection kit heb, maar als ik die, met als tussenstukje de lightningplug in mijn Ipad Air doe, kan ik geen foto's vanaf de SD-kaart in mijn Ipad laden.
|
|
||||
|
||||
Jep, je hebt dan alsnog de speciale versie nodig met een lightning aansluiting. Ik zou de andere ruilen als u geen 30 pins connector heeft.
|
|
|||
|
|||
Dank voor het meedenken RWK, heb inmiddels een orgineel Lightning naar SD-kaartlezer besteld.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
lighting naar 30 pins adapter? | gaboz | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 04-11-13 14:29 |
lightning naar 30 pins connector werkt niet? | pdavie2311 | iPhone algemeen | 5 | 02-02-13 21:27 |
Lightning to 30 pins connector vraag | SpeedDemon | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 24-09-12 16:22 |
|
|