Hoes met toetsenbord ervaringen discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie heeft er ervaring met een hoes voor de iPad (mini) met geïntegreerd toetsenbord? Hoe bevalt die? Ik ben op zoek naar één en weeg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hoes met toetsenbord ervaringen
Wie heeft er ervaring met een hoes voor de iPad (mini) met geïntegreerd toetsenbord? Hoe bevalt die?
Ik ben op zoek naar één en weeg nog af of ik wel een hoes met toetsenbord wil, of dat ik gewoon een smartcover moet nemen en genoegen nemen met het typen op de iPad zelf. Ben benieuwd! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik op een iPad 1 de ZAGGMate en op een iPad Air de ZAGGKeys Folio (met backlight). Niet goedkoop maar wel prachtige toetsenborden. Die toetsenborden kennen ook de meeste OS X shortcuts die in sommige iPad apps ook te gebruiken zijn.
|
|
||||
|
||||
Dank. Ik ga ze eens bekijken.
|
|
|||
|
|||
Kijk ook eens naar de Logitech Ultrathin Keyboard.
Kun je zelfs gebruiken met originele Apple Smartcase |
|
||||
|
||||
Ik ben eruit, ik heb de Logitech ultrathin keyboard folio gekocht, ik heb 'm bekeken in de Apple Store op het Leidseplein en zag dat hij voor 4 tientjes als nieuw te vinden was op Marktplaats. Dus dat maar gedaan. Scheelt toch op 79 euro. Gekocht van iemand die 'm gekregen had maar niet handig vond.
Logitech heeft ook nog de de ultrathin keyboard cover, maar die vond ik minder handig. Dat is een vrij harde case, waar de folio meer ook als hoes functioneert (en dus geschikter voor in een volle tas) Het typen is nog wel even wennen, in het begin veel mis-aanslagen, maar het lijkt te gaan wennen. Voor m'n werk wel handig, kan nu notities en notulen van overleggen en rapportages via de ipad doen (en langere mails niet te vergeten) |
Labels |
hoesjes cases, ipad mini, toetsenbord |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4/4S hoes gezocht die lijkt op iPad hoes | MvdM1812 | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 13-09-13 11:00 |
Iphone hoes met stylus houder. | redlaB | iPhone algemeen | 0 | 25-10-11 13:34 |
iPad hoes met notebook? | Doomi | iPad algemeen | 1 | 03-04-11 13:19 |
hoes voor toetsenbord | jebman | iPad algemeen | 2 | 25-11-10 11:47 |
Apple hoes en sillicone hoes | thomth | iPad algemeen | 9 | 30-09-10 10:59 |
|
|