EU Prongs/duckhead voor iPad oplader discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Momenteel zit ik in Amerika. Ik heb hier een iPad aangeschaft. Bij deze iPad wordt (uiteraard) een Amerikaanse oplader geleverd. Ik vroeg me af of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Momenteel zit ik in Amerika. Ik heb hier een iPad aangeschaft. Bij deze iPad wordt (uiteraard) een Amerikaanse oplader geleverd. Ik vroeg me af of ik daar Europese prongs/duckhead bij kan kopen, zodat ik geen hele nieuwe oplader hoef te kopen. Iemand hier ervaring mee?
|
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Apple zelf verkoopt een set met zes van dit soort dingen, zodat je in de hele wereld je lader kan gebruiken. Dit is het: Internationale reisstekker van Apple - Apple Store (Nederland)
Je kan ook zo iets kopen, dit is een voorbeeld, er zijn meer van dit soort websites: Two-pin Charger Plug VDE for Apple (White) - IA042W Let op dat de levertijd erg lang is, het kan meer dan een maand duren! |
![]() |
Labels |
duckhead, ipad, oplader, prongs, usa |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Oplader werkt niet op IPad air | Guest-20211218210658 | iPad Apps | 1 | 07-11-13 19:14 |
Oplader werkt niet op Ipad Air | Guest-20211218210658 | iPad algemeen | 1 | 07-11-13 19:01 |
IPhone opladen met iPad oplader | francebramie | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 15-10-12 22:06 |
iPad Oplader | Dahaka | iPad accessoires en onderdelen | 1 | 22-06-11 10:12 |
|
|