Kan een ipad mini retina in een ipad mini case? discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Zo simpel als de titel luidt, Ik wil een ipad mini retina kopen maar mijn vraag is of die ook in een ipad mini ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan een ipad mini retina in een ipad mini case?
Hoi,
Zo simpel als de titel luidt, Ik wil een ipad mini retina kopen maar mijn vraag is of die ook in een ipad mini case kan. Ik had gehoord dat een van de microfonen wordt geblokkeerd door de gewone ipad mini case. Alvast bedankt, Mvg Rick |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als de case al in je bezit is of je wilt hem kopen, neem hem mee naar de winkel en ga kijken of hij past.
|
|
|||
|
|||
We hebben thuis twee ipad mini's.
Eentje zonder en eentje met retina Allebei worden beschermd met een orginele Apple Smartcase. Past allebei. De plaats van de microfoon is bij beide versie hetzelfde. Alleen heeft de ipad mini retina er op die locatie twee. Dus: als het past voor de 1 past het ook voor de 2 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad mini retina case | apicino | iPad accessoires en onderdelen | 7 | 24-02-15 11:53 |
Welke provider voor een werkend 4G netwerk op een iPad Mini Retina Wi-Fi + Cellular | MrMoody | Koopinformatie USA | 0 | 31-12-13 03:11 |
|
|