Opzoek naar een lange ipad3 oplader/kabel discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben Opzoek naar een lange ipad3 oplader/kabel. Ik heb al 2 verschillende kabels gekocht van 2 en 3 meter, maar als ik die aansluit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Opzoek naar een lange ipad3 oplader/kabel
Ik ben Opzoek naar een lange ipad3 oplader/kabel.
Ik heb al 2 verschillende kabels gekocht van 2 en 3 meter, maar als ik die aansluit op mijn originele of nep stekker, dan krijg ik de melding "opladen uit" ?. Wie weet waar ik een lange kabel kan kopen voor mijn ipad 3? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gewoon te koop in de Apple Store
|
|
|||
|
|||
Dan is er een stroom/spanningsval op die kabels. Dat betekent dat er geen 1.000 mA @ 5 V meer aankomt aan het einde van de kabels. De goedkoopste manier om zo'n probleem op te lossen is een USB-verlengkabel (datakabel) te gebruiken. Op die verlengkabel kan je dan de originele USB-kabel aansluiten.
|
Labels |
ipad 3, kabel, opladen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik ben opzoek naar een app, HELP!!! | Panya33 | iPad Apps | 0 | 29-05-12 15:36 |
opzoek naar een cover | theory18 | iPhone algemeen | 3 | 23-12-11 00:56 |
opzoek naar een paar apps | InstaQ | Jailbreak apps en thema's | 4 | 23-02-11 00:52 |
Opzoek naar een app | spongebart | Jailbreak apps en thema's | 1 | 17-05-10 18:07 |
|
|