Ik zoek een hardback vover voor iPad mini discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik zoek een hardcover voor een iPad mini, zonder voorflap zeg maar, voor montage aan een rolstoel. Heb op diverse sites al gekeken, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik zoek een hardback vover voor iPad mini
Hallo!
Ik zoek een hardcover voor een iPad mini, zonder voorflap zeg maar, voor montage aan een rolstoel. Heb op diverse sites al gekeken, maar niks kunnen vinden..wie weet iets? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hi Timosha, past een iPhone cover op een mini dan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ah, het zit aan je profiel vast, dacht dat je een suggestie deed, excuseer, had je google link te laat gezien
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 april 2014 om 11:14 ---------- Silly me |
|
|||
|
|||
Voor aan een rolstoel?
Dan is zoiets wel een goede oplossing denk ik? 360 Degree Rotational Bicycle Mount Holder for Ipad MINI - Black Of dit: http://www.dx.com/p/360-degrees-rota...2#.Uzvi0V5M97A Of een van de vele andere modellen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan een ipad mini retina in een ipad mini case? | RKlopping | iPad accessoires en onderdelen | 2 | 25-01-14 14:04 |
Welke provider voor een werkend 4G netwerk op een iPad Mini Retina Wi-Fi + Cellular | MrMoody | Koopinformatie USA | 0 | 31-12-13 03:11 |
is er een veilig schoonmaakmiddel voor mijn Ipad Mini. | DavePlugge | iPad accessoires en onderdelen | 14 | 23-02-13 22:14 |
|
|