Dubbele letters met Apple Keyboard op Ipad Air 2 discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb vandaag een Ipad Air 2 gekocht met een apple keyboard om voluit te kunnen typen. Nu merk ik alleen dat er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dubbele letters met Apple Keyboard op Ipad Air 2
Hallo allemaal,
Ik heb vandaag een Ipad Air 2 gekocht met een apple keyboard om voluit te kunnen typen. Nu merk ik alleen dat er dubbele letters in beeld verschijnen bijvoorbeeld: tt of kk, of aa etc. Dit gebeurt wanneer het toetsenbord eventjes niet is gebruikt, hij lijkt dan in een slaapstand te vallen? Op het internet vind ik onderwerpen van mensen die dit probleem ook hebben. Helaas vind ik geen oplossingen. Zijn er op dit forum mensen met hetzelfde probleem en nog belangrijker, zijn er mensen met een oplossing? Alvast bedankt voor de reacties. Grt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
nou, ja en nee... niet altijd. Verschilt per invoer. Hier gaat het goed maar sommige andere fora niet, of apps, remote zelfs soms niet. Maar dan typt ie ook erg vaak helemaal niet en ja, in dat geval ook erg vaak dubbele letters. Zwaar irritant.
Ik kan overigens niemand vinden met hetzelfde probleem... jij bent de eerste, daarom reageer ik nu. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IPad Air toetsenbord typt letters aan elkaar. | 25wilma | iPad algemeen | 2 | 03-06-14 19:41 |
Ipad 1 met apple wireless keyboard | debruijn1988 | iPad accessoires en onderdelen | 0 | 06-10-11 14:06 |
|
|