Airport extreme en harde schijf inzien op een ipad discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond! Ik heb een airport extreme met een ingebouwde schijf. Iemand enig idee of het mogelijk is om deze schijf te benaderen via een ipad? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Airport extreme en harde schijf inzien op een ipad
Goedenavond!
Ik heb een airport extreme met een ingebouwde schijf. Iemand enig idee of het mogelijk is om deze schijf te benaderen via een ipad? Ik heb me al rot gezocht, maar een antwoord of mogelijkheid blijft uiT. Iemand enig idee hoe ik dat voor elkaar krijg? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Enig idee hoe ik dat dat moet opzetten en is dit voor lokaal netwerk of of voor buiten het eigen netwerk?
|
|
|||
|
|||
Dat hangt er vanaf welke app je gaat gebruiken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Harde schijf delen via AirPort extreme | Peter Van Dierdoncq | Muziek, foto & video | 3 | 11-02-16 14:34 |
Windows: Harde schijf delen via AirPort op Windows pc | Erikjh88 | Desktop-applicaties | 4 | 25-01-15 19:30 |
Externe harde schijf op iPad | D3n4l3x | iPad accessoires en onderdelen | 20 | 29-12-14 14:38 |
Airport extreme App voor usb schijf | wimada | Wi-Fi | 2 | 09-12-12 19:30 |
met een ipad een harde schijf benaderen | basmens | iPad algemeen | 7 | 01-08-10 13:57 |
|
|