Welke draadloze oplader raden jullie aan voor de iPhone X discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als het goed is ben ik over en week of drie de gelukkige bezitter van een nieuwe iPhone X.. Nu wil ik graag een draadloze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke draadloze oplader raden jullie aan voor de iPhone X
Als het goed is ben ik over en week of drie de gelukkige bezitter van een nieuwe iPhone X.. Nu wil ik graag een draadloze oplader maar... er zijn er zo veel! En die van Apple zelf is pas in 2018 beschikbaar.
Heeft er iemand ervaring met een goede draadloze oplader? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zit met dezelfde vraag. Ik wil vooral ene die SNEL laadt (zo snel mogelijk). Tips?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben hier ook wel benieuwd naar. Nog niemand met ervaringen?
|
|
|||
|
|||
Ik heb een resumering gemaakt; missschien helpt dit ?
Op Ebay zijn nog meerdere modellen te vinden ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 January 2018 om 10:00 ---------- Ik ben momenteel ook op zoek naar de ideale Qi lader, maar voorlopig zou ik zo iets willen kopen: Magnetic Charging Dock Base Station Stand Holder Fast Charger for iPhone 5 6 S 7 | eBay |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
welke app raden jullie mij aan om gratis te bellen? skype , nimbuzz of andere | girl1993 | iPhone Apps | 1 | 11-02-12 16:26 |
Welke autoradio raden jullie aan i.c.m. iPhone 4 | Arno81 | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 29-06-11 21:16 |
Welke iPhone-only apps raden jullie me aan? | Hostpik | Chat en geruchten | 10 | 15-04-09 16:20 |
|
|