//

Smart keyboard

Smart keyboard discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een volgend stapje in het iPad verhaal is een smart-keyboard erbij kopen. In de zoektocht naar de goedkoopste oplossing, kom ik vrij veel verhalen tegen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-11-18, 08:36
raverke95 raverke95 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 80
Standaard Smart keyboard

Een volgend stapje in het iPad verhaal is een smart-keyboard erbij kopen. In de zoektocht naar de goedkoopste oplossing, kom ik vrij veel verhalen tegen dat het smartkeyboard van Apple qua duurzaamheid niet deugd...
De meeste topics gaan over keyboards van 1 jaar en ouder.

Iemand ervaring met de duurzaamheid van die dingen tegenwoordig? Zijn ze inmiddels verbeterd?
Het is een hoop geld als het na een jaar defect is door het vele buigen van de hoes.
Logitech heeft een mooi alternatief. Als nadeel maakt het het geheel wat dikker, maar tot daartoe...

Tnx
Gert
PS: het moet dienen voor een iPad pro 12 tweede gen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-01-19, 13:23
Vox Vox is offline
• iOS 11.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Loenen aan de Vecht
Berichten: 43
Standaard Smart keyboard problemen

Ik heb nu voor de Ipad Pro 11 sinds november jl de smart keyboard. Het sluit natuurlijk fantastisch om de ipad heen en typt prima.

Maar nu begint mij op te vallen dat aan de buitenzijde de hoes begint te rimpelen rondom het magneet voor de pen. Ik vrees dat het nog even duurt en het materiaal gaat eraf vallen. Ik wil aanspraak op garantie doen maar ben ook benieuwd of meer mensen hier last van hebben?

Iemand dus ook dergelijke problemen met de hoes?
  #3  
Oud 31-01-19, 12:29
Vox Vox is offline
• iOS 11.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Loenen aan de Vecht
Berichten: 43
Standaard Smart Keyboard

De aantasting van de buitenkant van het smartkeyboard komt wss door de warmteafgifte van de oplaadmagneet op de ipad. Ik ga Apple benaderen voor garantie. Wordt vervolgd.
  #4  
Oud 18-02-19, 13:14
Vox Vox is offline
• iOS 11.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Loenen aan de Vecht
Berichten: 43
Standaard Smart Keyboard

Zojuist ben ik weer gebeld door Apple. Ze hebben het onderzocht en zien dit als gebruik en valt niet onder garantie. Hetgeen natuurlijk erg vreemd is want het ziet er niet uit.
Mijn eerste keer contact met Apple over garantie is dus negatief omdat ze het probleem niet serieus nemen. Dame aan telefoon is behulpzaam maar intern zijn ze niet bereid wat te doen.

Advies: koop een ander keyboard dan deze smart want de kwaliteit laat te wensen over. Vaak zijn er goedkopere alternatieven die net zo goed zijn.
  #5  
Oud 18-02-19, 20:27
raverke95 raverke95 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 80
Standaard

Het zijn precies dat soort verhalen dat ik online heel frequent lees. De oplaadmagneet lijkt een enorm probleem te zijn bij die originele hoes; diverse fouten zie je geregeld terugkomen. Wat jij citeert, Vox, heb ik nog niet eerder gelezen.


Dankzij mijn lieftallig vrouwtje ben ik sinds Kerst de gelukkige bezitter van zo'n toetsenbordhoes. Gelukkig ééntje van Logitech.


Typende met tien vingers, vind ik het originele Apple toetsenbord lekkerder typen. Het feit dat je het ook kan doordraaien als je enkel "on screen" wil werken is ook een voordeel tov het Logitech toetsenbordje. Bij die laatste moet je het toetsenbord telkens loshalen.


Verder is die Logitech een hele stevige hoes waar je de Apple pen kan in opbergen. Daar nog de achtergrondverlichting bij doet bij mij het Apple spul en al zijn problemen snel vergeten :-D.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Smart Keyboard iPad Pro Niek herkend nlfred iPad algemeen 0 19-07-17 14:27
Vermijden hoofdletter Smart Keyboard iPad Pro Graf Zum Kotzen iPad accessoires en onderdelen 1 19-12-16 11:42
Smart Keyboard kevintjuh93 iPad accessoires en onderdelen 3 11-12-15 12:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:42.