//

Apple pencil 2 batterij problemen

Apple pencil 2 batterij problemen discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn apple pencil 2 jaar geleden gekocht en niet veel gebruikt. Gisteren probeerde ik hem op te laden op mijn ipad air 2020 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-11-22, 21:21
maaikef maaikef is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Nijmegen
Berichten: 3
Standaard Apple pencil 2 batterij problemen

Ik heb mijn apple pencil 2 jaar geleden gekocht en niet veel gebruikt. Gisteren probeerde ik hem op te laden op mijn ipad air 2020 maar de batterij blijft op 0 procent. Er is verbinding en het oplaadsymbool is te zien maar het percentage blijft op nul. Ik heb al een paar keer geprobeerd om de pencil te vergeten en opnieuw te pairen.

Betekent dit dat de batterij dood is? Dan kan ik hem dus weggooien 😿. Ik heb hem destijds voor 90 euro op amazon gekocht en nu zijn ze nergens goedkoper te krijgen dan 135 euro. En op marktplaats kopen durf ik ook niet, er zijn een paar gesealde exemplaren te koop maar wie weet liggen die al een tijdje en blijken die inmiddels ook een dode batterij te hebben.

En als ik toch een keer een nieuwe zou kopen, moet ik hem dan elke week een keer opladen om te voorkomen dat de batterij dadelijk ook weer dood is? Ik heb er opeens totaal geen vertrouwen meer in allemaal 😿
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-07-23, 10:32
kubo kubo is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 16.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Tytsjerk
Berichten: 59
Standaard

Ik laat de pen bij niet gebruik altijd op de iPad .
Zo is hij altijd geladen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:10.