Problemen met Lexarcardreader discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Sinds een paar dagen heb ik een probleem met mijn iPad. Middels de Camera Connection Kit sluit ik een Lexarcardreader aan om zo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen met Lexarcardreader
Hallo allemaal,
Sinds een paar dagen heb ik een probleem met mijn iPad. Middels de Camera Connection Kit sluit ik een Lexarcardreader aan om zo mijn foto's van een CompactFlashcard naar mijn iPad over te zetten. Dit werkte tot voor kort perfect. Sinds de nieuwe firmware geïnstalleerd is geeft de iPad aan als ik de cardreader verbind dat "apparaat gebruiken niet mogelijk - Het aangesloten USB-apparaat vereist te veel stroom". Is iemand bekend met dit probleem en nog beter wie heeft een oplossing. Alsvast hartelijk dank voor jullie reacties Groet, Betsie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
sorry, ik zie dat er al een topic over dit probleem is geopend.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Problemen met baseband na jailbreak met Redsnow (4.3.1) | amiet01 | Jailbreak | 9 | 11-04-11 10:12 |
Problemen met Wi-Fi | lordleo | Wi-Fi | 4 | 15-03-10 08:33 |
Problemen met synchroniseren iphone 3gs met ICal | mandersa01 | Archief | 2 | 22-12-09 15:08 |
|
|