Witte ipad 2 case/hoes discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Hebben jullie suggesties voor een mooie witte kwaliteitshoes voor de witte iPad 2? Het moet hier gaan om een leren, eventueel nep leren, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Witte ipad 2 case/hoes
Beste mensen,
Hebben jullie suggesties voor een mooie witte kwaliteitshoes voor de witte iPad 2? Het moet hier gaan om een leren, eventueel nep leren, hoes. Ik heb het internet al redelijk afgespeurd, maar nog niet veel bruiksbaars tegengekomen. Het aanbod valt in mijn ogen een beetje tegen. Uiteraard al wel via marktplaats en ebay tegen het goedkope spul uit China aangelopen, maar dit stemt mij niet tevreden. Kunnen jullie mij een mooie leren witte kwaliteitshoes aanbevelen? Het liefst van een vooraanstaand/bekend merk of bedrijf in de hoesjes branche van de ipod/iphone/ipad. Met de grotere merken heb ik tot nog toe immers de meeste goede ervaringen gehad. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke hoes geeft geen witte waas op flash fotos? | Mozzie | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 29-07-11 21:32 |
Welke case/hoes geeft de beste bescherming? | McShaker | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 18-02-11 00:30 |
materiaal case of hoes | schumeister | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 30-06-08 18:36 |
|
|