Ipad 2 laadt niet meer op discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vandaag wilt mijn ipad niet meer opladen,kabel zit in de ipad en in het stopcontact maar laad niets op. Heb ook even van kabel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad 2 laadt niet meer op
Sinds vandaag wilt mijn ipad niet meer opladen,kabel zit in de ipad en in het stopcontact maar laad niets op.
Heb ook even van kabel gewisseld om te kijken of het de kabel was maar die andere doet het dus gewoon ook niet . Iemand raad hier mee ? Heb hem al eens aan de pc gehangen via itunes maar kan hem ook niet via de pc opladen omdat hij niet krachtig genoeg is. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je hebt wel connectie via Itunes? btw laden via de pc doet die wel, alleen is de stroom zo laag dat die dat niet aangeeft. hang hem maar eens 24h aan de pc, dan zie je dat die aanmerkelijk voller is
|
|
|||
|
|||
opladen ipad 2
weet iemand hoe je een ipad2 kan opladen via een laptop mvg vladymusic
|
|
|||
|
|||
En? Is het al gelukt?
|
|
|||
|
|||
ik heb dit ook voor maar bij mij komt er in het batt logo een stekker symbool..
|
|
|||
|
|||
Een harde resset geven ?
|
|
|||
|
|||
ik heb gewoon de home en wake knop enkele sec ingedrukt tot de zet uit slide er kwam dan uitgezet en terug aangezet maar dit helpte niet
|
|
|||
|
|||
Net zo lang ingedrukt houden tot hij zelf weer aangaat !
|
|
|||
|
|||
oky gaan we is proberen
|
|
|||
|
|||
En geholpen ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone maakt geen contact meer met pc via usb en laadt ook niet meer op. | grungie | iPhone algemeen | 19 | 04-11-11 02:48 |
twitter.com laadt niet meer op ipad in safari | Do-Rithm | iPad algemeen | 7 | 22-09-11 21:00 |
Ipad laadt niet aan PC | migros | Archief | 1 | 03-07-10 11:35 |
Laadt niet meer op | Kermi | iPhone algemeen | 3 | 31-12-09 10:26 |
iPhone laadt niet meer op, geen recovery of DFU mode meer mogelijk | SoundForge | iPhone algemeen | 7 | 05-11-08 23:06 |
|
|