Ipad hdmi adapter full screen? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben van plan om een HDMI adapter te bestellen via dealextreme.com aangezien het daar toch 20 euro scheelt vergeleken met in de winkel. Kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad hdmi adapter full screen?
Ik ben van plan om een HDMI adapter te bestellen via dealextreme.com aangezien het daar toch 20 euro scheelt vergeleken met in de winkel.
Kan iemand mij vertellen of je dan je ipad op je tv kan aansluiten en ook kan browsen en dergelijke? Met de component doet die het namelijk alleen met video's en dergelijke. Groet Guido |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hier staan heel wat antwoorden:
Questions about Apple Digital AV Adapter - Apple Store (U.S.) Maar misschien niet op jouw vraag, dat heb ik niet gecontroleerd. Ik heb gewoon NetTV op mijn TV met m'n iPod als afstandsbediening. Andersom hoeft van mij niet. Laatst gewijzigd door Beech43; 06-02-12 om 11:17. Reden: Tikfout verbeterd |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hallo, welke heb je besteld bij dealextreme? wil er ook 1 bestellen.. heb je mirroring? of alleen videos afspelen
PM is ook goed, dank je. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
av adapter -hdmi kabel | valereVdV | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 14-09-11 11:59 |
iPad 1 + DV/HDMI Adapter + AirVideo | Azunai | iPad accessoires en onderdelen | 4 | 16-07-11 13:57 |
Heb de Iphone 4 HDMI adapter GETEST....!!!!! | BT73 | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 12-04-11 18:23 |
Onofficiële iPhone 4 hdmi kabel/adapter | RoyalMess | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 01-04-11 15:56 |
iphone 3GS hdmi adapter? | roelst | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 27-10-10 22:07 |
|
|