Geen Adobe op iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort in het bezit van ipad2! Kan echter veel bestanden, en pagina's niet openen, omdat iPad geen Adobe toestaat! Wat nu?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen Adobe op iPad
Sinds kort in het bezit van ipad2!
Kan echter veel bestanden, en pagina's niet openen, omdat iPad geen Adobe toestaat! Wat nu? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat wist je eigenlijk toch al voor je de ipad kocht? Volgens mij heb je ook zo iets als iswifter in de app store waar het wel mee kan
|
|
|||
|
|||
Neen! Gekocht voor andere toepassingen!
Pas later me er een beetje in gaan verdiepen. Kunnen vaststellen dat er heel wat beperkingen zijn, |
|
|||
|
|||
hmm dat is wel balen dan inderdaad. Maar ik heb net iswifter gebruikt en dan pakt die de flash paginas wel. Misschien zijn er meer internetbrowsers op de ipad die flash gaan ondersteunen maar daar heb ik gee verstand van.
|
|
||||
|
||||
Een toestel kopen zonder de specs te kennen ...
Over een weloverwogen aankoop gesproken ... |
|
|||
|
|||
Kwam ook dit tegen Skyfire VideoQ: bekijk Flash-video
|
|
|||
|
|||
Luxe probleem! Koop vaker op emotie.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Iswifter en puffin zijn alvast 2 apps die flashfilmpjes en sites openen, de meeste zaken lukken toch alhoewel ik vandaag effe bij puffin merkte deze een youtube filmpje die ik nie kon afspelen niet volledig aan de correcte snelheid afspeelde maar goed, tis nog altijd beter iets dan niets. Nog een voorbeeldje; ik zie speel online mee met euromillions/de lotto in belgie (weet nie hoe da zit in nederland). Als ik daar de kottekes wil zien gaat het niet als ik het via de safari webbrowser doe omdat deze met flash zijn, als ik puffin gebruik en hetzelfde doe verschijnen de kottekes paar sec nadien wel en kan ik zo via de ipad en zelfs iphone meedoen aan de lotto/euromillions online. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Vraag me regelmatig af welke pagina's je moet bezoeken om last te hebben van het geen-flash-hebben. Het zal wel aan mij liggen maar op de sites die ik bezoek werkt alles prima.
|
|
|||
|
|||
Idd, ik heb er eigenlijk ook nog nooit last van gehad op op de autoconfigurators na. Die van Mercedes/BMW etc werken allemaal niet.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Soms gebeurt het ik zelfs youtube filmpjes nie kan zien die bv op facebook zijn gepost. Maar echt veel gebeurt het niet ik flash nodig heb, vind dat vele mensen dat nogal overroepen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
adobe voor ipad. | napoleon63 | iPad algemeen | 1 | 08-08-11 00:41 |
Adobe DRM op iPad? | Rwelc | iPad algemeen | 10 | 11-12-10 16:07 |
|
|