Video op ipad2 zetten lukt niet... discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben net nieuw hier! Ik heb een probleempje, en ik hoop dat er iemand is die mij wilt helpen. Ik heb een video ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Video op ipad2 zetten lukt niet...
Hallo, ik ben net nieuw hier!
Ik heb een probleempje, en ik hoop dat er iemand is die mij wilt helpen. Ik heb een video van de echo van mijn baby, die ik heel graag op mijn iPad wil zetten. Ik heb de video al met handbraker geconverteerd naar een mp4 bestand. Nu zou ik hem naar iTunes moeten kunnen slepen, maar dat gaat niet. Ik krijg het niet in iTunes.... Wat doe ik nu verkeerd? Groetjes, Leonie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer eens het bestand zelf (normale) in een app als av player hd ofzo te krijgen.
|
|
||||
|
||||
Probeer hem te openen via Bestand>bestand toevoegen aan bibliotheek.
Is het een .mp4 of .m4v bestand? Heb je in Handbrake de iPad preset gebruikt?
|
|||
|
|||
Citaat:
Op die manier openen in iTunes werkt niet. Ik heb gewoon moeite met dat hele iTunes. Ik heb het betandje ook op mijn bureaublad gezet, en dan naar iTunes gesleept. Dan lijkt het wel dat ie m opent, maar uiteindelijk kan ik het toch nergens op iTunes terug vinden.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laat maar. |
|
|||
|
|||
Wat bedoel je?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
reservekopie maken lukt niet meer met ipad2 | travelphotography | iPad algemeen | 6 | 16-01-12 12:18 |
Ipad2 updaten naar 4.3.3 lukt niet. NETWERKFOUT!!! | leftie | iPad algemeen | 4 | 07-07-11 19:25 |
Foto: fotos op computer zetten lukt niet | rubenowns | Muziek, foto & video | 9 | 30-06-11 04:26 |
Muziek: Muziek op Iphone zetten lukt niet! | Tr1bal | Muziek, foto & video | 8 | 27-04-11 16:00 |
Windows: nieuwste software op iphone zetten lukt niet! | the_nilsinho | iTunes | 2 | 03-09-10 17:18 |
|
|