Ipad 2 wifi discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Kan ik na de update met mijn ipad 2 wifi met de nieuwe chat app van apple 'pingen' met iphone's ? Of moet ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad 2 Wi-Fi
Beste,
Kan ik na de update met mijn ipad 2 Wi-Fi met de nieuwe chat app van apple 'pingen' met iphone's ? Of moet ik daar perse een 3g versie voor hebben, of kan het dan alsnog niet ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nee hoor met iMessage kan je Gewoon door middel van Wi-Fi chatten met iphones
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iMessage zit inderdaad gewoon in je berichten app
|
|
|||
|
|||
Misschien nog een domme vraag kan ik dat iMessage ook doen met andere ipads met Wi-Fi? Dus via email ofzo ?
|
|
|||
|
|||
Ja je kan of een nummer(iPhone) of een email adres(Ipad/iPod) intoetsen wanneer je een bericht wil maken in iMessage
|
|
|||
|
|||
ik heb een probleem..
de updates op mijn ipad en iphone van mijn pa geinstalleerd maar alsnog lukt het chatten niet als ik op mijn ipad de iphone selecteer(op basis van telefoonnummer) staat er dat de persoon(de iphone van mijn pa) dus niet is geregistreerd bij iMessage.... +als ik op de iphone naar contacten ga en mij een berichtje wil sturen gaat die dus automatisch smsen, mijn naam en nummer komen in beeld.. of moet ik dan echt op mijn email die ook in de contactenlijst staat drukken ? Laatst gewijzigd door Mittavic; 13-10-11 om 19:57. |
|
|||
|
|||
Op je Ipad de eerste keer dat je naar de berichten app gaat moet je ff een Apple id invoeren om iMessage te activeren die mail die je toen hebt ingevuld moet je dus op de iPhone van je pa intoetsen om zo iMessage te kunnen gebruiken
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad Wi-Fi of iPad Wi-Fi + 3G: wat vind jij, en waarom? | yuiop88 | iPad algemeen | 57 | 15-05-12 01:31 |
ipad 3g Wi-Fi lukt niet met Wi-Fi elke x wachtwoord onjuist | joruarez | Wi-Fi | 5 | 09-06-11 08:08 |
IPAD en Wi-Fi | balou001 | Wi-Fi | 3 | 05-02-11 13:30 |
ipad en Wi-Fi | wilfrida | Wi-Fi | 18 | 16-01-11 12:56 |
|
|