Fotobibliotheek zoek discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na mijn update naar ios5 van mijn ipad2 blijkt dat mijn fotobibliotheek niet meer op mijn scherm voorkomt: ik zie het pictogram niet meer en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Fotobibliotheek zoek
Na mijn update naar ios5 van mijn ipad2 blijkt dat mijn fotobibliotheek niet meer op mijn scherm voorkomt: ik zie het pictogram niet meer en dat terwijl ik bijna 4000 foto's op mijn ipad heb staan. Onder algemene info staat dat ook aangegeven maar ik kan ze dus niet op de normalle manier benaderen. Heb al opnieuw. Een synchro gedaan maar dat loste het probleem helaas niet op. Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zoek met spotlight naar 'Foto's' en je komt de app wel tegen
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ben je zeker dat het er echt niet opstaat? En heb je al eens een harde reset geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 oktober 2011 om 21:22 ---------- Helaas: ook de harde reset heeft niets opgelost. Herstelactie dan maar ? Oeffff dacht juist dat alles bij mij wel goed was gegaan: niet dus... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook +500 foto's kwijt op de iPhone
Op mijn iPad 2 en mijn vrouw haar iPad staan de foto's (andere als op iPhone) wel nog. |
|
|||
|
|||
Zojuist de Apple-helpdesk gebeld. Ik blijk niet de enige met dit probleem te zijn maar het is nog niet vaak gemeld. Een oplossing heeft men (nog) niet en ik zal het er voorlopig maar bij laten: ik kan alles met de foto's blijven doen, enkel is het wat omslachtig om er te komen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Hoe verwijder je Fotobibliotheek ? | Ozyar | Muziek, foto & video | 5 | 19-09-12 21:53 |
Foto: Fotobibliotheek importeren | doominl | Muziek, foto & video | 1 | 07-03-11 17:50 |
fotobibliotheek | rammie2000 | iPhone algemeen | 0 | 31-12-10 03:39 |
Waarom fotobibliotheek | zeghetmaar | iTunes | 0 | 04-11-10 12:46 |
|
|