Microphone werkt niet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb skype geinstalleerd op mijn i pad, waarna ik de geluidstest heb uitgevoerd. Mijn stem wordt echter nier herkend. Hoe kan ik de microfoon activeren? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Microphone werkt niet
Heb skype geinstalleerd op mijn i pad, waarna ik de geluidstest heb uitgevoerd. Mijn stem wordt echter nier herkend. Hoe kan ik de microfoon activeren?
Hartelijk dank voor hulp. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb hetzelfde probleem vandaag ervaren.
Het opnieuw opstarten van de iPad werkte, alleen toen kwam het probleem bij de iPad die ik belde. Na contact met Xs4all blijkt er een probleem te zijn bij Skype? |
|
|||
|
|||
[B]Ik heb hetzelfde probleem gehad , probeer de geluids balk in iTunes eens harder te zetten dan heb je weer geluid op de microfoon, de oude geluidsinstellingen van Skype heb ik ook niet meer kunnen vinden
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3g werkt niet op Sitecom router, iPad werkt wel?? | hans-wouter | iPad algemeen | 11 | 04-05-10 14:54 |
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet | iTim | iPhone algemeen | 4 | 08-03-10 22:27 |
3G sim unlock tabel, wat werkt wel en wat werkt niet? | iSP | Unlock | 394 | 08-12-09 21:31 |
Windows: Via PC speakers and microphone IPhone handsfree | maartenjasper | Desktop-applicaties | 0 | 20-05-08 19:39 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|