iPad laadt niet meer op discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een aantal problemen met het proberen te upgraden naar IOS5 laadt mijn iPad niet meer op. Niet rechtstreeks via het net maar ook niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Na een aantal problemen met het proberen te upgraden naar IOS5 laadt mijn iPad niet meer op. Niet rechtstreeks via het net maar ook niet gekoppeld aan mijn MacBook. Sterker: als ik mijn iPad koppel aan mijn Mac dan blijft iTunes hangen en kan ik alleen via Force Quit iTunes stoppen.........
|
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gewoon een uurje aan de 220 hangen...heb dit ook ooit eens gehad.
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad 2 laadt niet meer op | svenn15 | iPad algemeen | 10 | 20 February 2012 11:53 |
Iphone maakt geen contact meer met pc via usb en laadt ook niet meer op. | grungie | iPhone algemeen | 19 | 4 November 2011 01:48 |
twitter.com laadt niet meer op ipad in safari | Do-Rithm | iPad algemeen | 7 | 22 September 2011 20:00 |
Laadt niet meer op | Kermi | iPhone algemeen | 3 | 31 December 2009 09:26 |
iPhone laadt niet meer op, geen recovery of DFU mode meer mogelijk | SoundForge | iPhone algemeen | 7 | 5 November 2008 22:06 |
|
|