probleem met I Pad 2 upgraden (bibliotheekprobleem ) discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb sinds enkele dagen een I pad 2. Ben er erg blij mee, maar heb toch een klein probleem. Als ik hem aansluit op I ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
probleem met I Pad 2 upgraden (bibliotheekprobleem )
Heb sinds enkele dagen een I pad 2. Ben er erg blij mee, maar heb toch een klein probleem.
Als ik hem aansluit op I Tunes zegt die dat er een upgrade is naar versie 5.0 en ik heb 4.3.5 Als ik dan upgraden wil zegt hij "Er bevinden zich aangeschafte onderdelen op de I Pad die niet naar uw I Tunes bibliotheek zijn overgezet. U moet deze onderdelen overzetten naar uw I Tunes bibliotheek voordat u deze I Pad bijwerkt. Weet u zeker dat u dat wilt doen? Het probleem is dat ik niet weet hoe ik dat moet overzetten Wie helpt mij? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je hoeft dat niet zelf over te zetten hoor, er word automatisch een reserve copie gemaakt die later na de update weer terug gezet word.
|
|
||||
|
||||
Of de eerste hit in Google op "aankopen overzetten ipad":
iTunes Store: aankopen van uw iOS-apparaat of iPod naar een computer overzetten
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
beginner met i pad zit met vragen...... | matty78 | iPad algemeen | 9 | 12-09-11 22:13 |
Windows: Probleem met Iphone upgraden .. | ladyti | iTunes | 7 | 18-04-11 23:02 |
Probleem met upgraden naar 3.1.3 en herstelmodus - iPhone 3G | Traceless | iPhone algemeen | 0 | 23-03-10 22:03 |
iPhone 1e gen.: Probleem met upgraden 2.0 | Shelldass | Unlock | 17 | 29-07-08 00:58 |
|
|