iPad 1 en fotoos aanpassen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In iOS5 is het mogelijk om fotoos aan te passen (crop, belichting, rode ogen). Met mij iPhone is dit inderdaad mogelijk maar op mijn iPad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad 1 en fotoos aanpassen
In iOS5 is het mogelijk om fotoos aan te passen (crop, belichting, rode ogen). Met mij iPhone is dit inderdaad mogelijk maar op mijn iPad 1 zie ik de optie niet. Hoe doe ik dit op een iPad 1?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is dat zo?
Hoe doe je dat op je iPhone dan? In welk programma? Ik zie die opties bij mij in Foto's niet i.i.g. |
|
|||
|
|||
Gewoon een foto openen en dan op "Wijzig" rechtboven drukken. Dan krijg je onderin een paar mogelijkheden als roteren, verbeteren, rode ogen en crop.
|
|
|||
|
|||
Die mogelijkheid zit niet op de ipad1. Zo mis je op de ipad1 ook de multitouch gestures.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
2 of meer fotoos in 1 email versturen ?! | Frits | iPhone algemeen | 3 | 15-08-14 12:19 |
Windows: waar staat de map met fotoos die itunes gebruikt voor een back up | dixowan | iTunes | 0 | 20-05-10 02:24 |
Aanpassen icoon | S.A.F | iPhone algemeen | 2 | 22-01-08 00:22 |
|
|