Apps discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gister een iPad gekocht. Na de installatie van mijn apps vond ik dat er maar weinig apps 'geschikt' zijn voor de iPad. Veel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps
Ik heb gister een iPad gekocht. Na de installatie van mijn apps vond ik dat er maar weinig apps 'geschikt' zijn voor de iPad.
Veel spellen en andere apps komen nu in het klein, iPhone formaat. Door uit te vergroten wordt het er ook niet mooier op. Waar kan je zien in bijv. de app store welke er wel mooi en in het groot op de iPad kunnen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En in itunes kan je toch op appstore ook klikken en dan kan je kiezen; oftewel iphone apps oftewel op ipad apps klikken? Itunes-itunes store-applestore en dan bovenaan zie je 2kaderkes staan onder books/podcasts/itunesu met dus iphone/ipad. |
|
|||
|
|||
Ook nog een tip; als er een plusje bij de prijs staat vermeld is hij voor zowel de iPhone als de iPad.
Ook staat er in de linkerkant, onder de prijs info ook de requirements; daar wordt dan opgesomd voor welk apparaat de app geschikt is. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps verwijderen van eerder gekochte maar niet geinstalleerde apps | Kitty0101 | iPhone Apps | 17 | 23-11-13 16:21 |
Apple's eigen iPad apps crashen vaak, en andere apps. | mathijs666 | iPad algemeen | 15 | 25-10-11 20:24 |
|
|