//

Apple ID niet geverifieerd

Apple ID niet geverifieerd discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij helpen... Ik wou vandaag een app erop zetten, en nu komt ie met een melding "u hebt uw apple id niet geverifieerd". ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-10-11, 00:06
ImprezaRH ImprezaRH is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 17
Standaard Apple ID niet geverifieerd

Wie kan mij helpen... Ik wou vandaag een app erop zetten, en nu komt ie met een melding "u hebt uw apple id niet geverifieerd".
??????

Dat is raar want ik heb nog nooit eerder problemen gehad.
Als ik doorga dan komt ie met een email verificatie. Er is een email gestuurd, maar deze ontvang ik helemaal niet, dus kan ook niet activeren.

Onderin meld ie dat het emailadres al voor een ander apple id is geverifieerd.


Wie o wie kan mij helpen. Ik heb al lopen zoeken via google maar kom er niet uit. Graag hoor ik wat,

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-10-11, 10:00
Smarco Smarco is offline
• iOS 4.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 9
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem sinds gisteren. Lijkt haast geen toeval. Echt nooit problemen gehad en nu ineens begint ie te mauwen dat mijn apple id niet is geverifieerd. Als ik dat wil doen met mijn mailadres dat ik altijd gebruik, komt ie met de melding dat het betreffende emailadres al is gebruikt voor een ander apple id....

anyone?
  #3  
Oud 22-10-11, 13:45
tacoarts tacoarts is offline
• iOS 5.0
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard verkeerd mailadres

Ik heb een soortgelijk iets:
ipad/iphone zegt dat verificatie mail opnieuw verzonden moet worden. Prima, maar dar ontdek ik dat er een fout in mijn mailadres zit. Wonderbaarlijk, want het werkt al meer dan een jaar prima. Op "manage mijn apple-ID" kan ik weliswaar mijn mailadres/id veranderen, maar dan gebeurt er NIETS...: ik kom niet meer uit deze pagina... Zowel op iphone/ipad/macbook pro...
Hij blijft die mail dus naar het verkeerde adres sturen... Wat nu???
  #4  
Oud 22-10-11, 22:33
ImprezaRH ImprezaRH is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 17
Standaard

Nog meer mensen met dit probleem? Ik ga maandag maar eens bellen naar de helpdesk, want hier kom ik echt niet uit.
  #5  
Oud 23-10-11, 10:34
sls sls is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 4
Standaard Yes, hij doet het weer!

Ik had voor twee dagen dezelfde problemen met updates in de App Store en iTunes maar sinds vanmorgen werkt alles weer.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
e-mailadres kan niet geverifieerd worden patrickvanhouche iPhone algemeen 7 23-10-11 13:05
3GS start niet meer op, blijft hangen op Apple logo met het laden rondje van apple.. GekkeUr iPhone algemeen 3 15-07-11 21:25
account niet geverifiëerd RUtalking2me Archief 1 21-09-09 09:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:43.