ipad op pc opladen?? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) is het eigelijk mogelijk zoals de iphone u ipad opte laden via de usb van de pc?? als ik hem verbind komt er te staan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad op pc opladen??
is het eigelijk mogelijk zoals de iphone u ipad opte laden via de usb van de pc?? als ik hem verbind komt er te staan opladen uit rechts bovenin.. sorry als ik er in de zoekfunctie heb overgekeken
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vaak wordt de iPad wel opgeladen als hij in lockscreen staat, maar wel HEEL langzaam.
Wel is er een tool die blijkbaar voor veel pc's werkt; ai charter van asus. |
|
|||
|
|||
Op een iMac laadt een iPad wel op omdat de USB-poorten van een iMac 1000 mA stroom leveren.
De allermeeste PC's leveren echter maar 500 mA op de USB-poorten. De iPad denkt dan dat hij niet opgeladen wordt maar in werkelijkheid wordt hij, zoals eerder vermeld, traag opgeladen. |
|
|||
|
|||
idd ik heb hem een nacht laten laden maar zoals gezegd gaat het vrij traag
|
|
|||
|
|||
Waarom is dat erg? Als je je oplader van je laptop weghaalt dan kan je je ipad opladen
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik het programma i-charger, die zorgt er voor dat er meer stroom op de USB poort van de pc komt.
|
|
|||
|
|||
feit maarja
|
|
|||
|
|||
Waarom koop je geen oplader via het stopcontact ?
|
|
|||
|
|||
ja die heb ik (zat bij de doos inbegrepen) das dus geen probleem maar ik vroeg me dat gewoon af
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
TIP Voor diegenen die nog naar een gratis oplossing zoeken ASUS Ai Charger - Quick charge your iPod, iPhone and even iPad!
Heb hem op een Sony LT en een HP LT geinstalleerd werkt zonder probleem nu ruim 2 weken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IPhone opladen met iPad oplader | francebramie | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 15-10-12 22:06 |
Opladen ipad via laptop | Carlo_1983 | iPad algemeen | 16 | 15-01-12 13:38 |
ipad 2 opladen | bertus63 | iPad algemeen | 2 | 28-06-11 11:33 |
iPad opladen | CV-G | iPad algemeen | 9 | 30-09-10 09:17 |
iPad opladen via usb? | conimus | iPad algemeen | 6 | 01-09-10 13:34 |
|
|