Opladen ipad via laptop discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gasten, Laad bij jullie de ipad ook niet op als je hem aansluit met het bijgeleverde kabeltje? Ik krijg hem namelijk niet aan het laden. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Opladen ipad via laptop
Gasten,
Laad bij jullie de ipad ook niet op als je hem aansluit met het bijgeleverde kabeltje? Ik krijg hem namelijk niet aan het laden. Wel verbind hij en opent hij itunes? gr.Carlo
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Klopt, je kan hem niet "zomaar" opladen op een x86. Alleen mensen met een Gigabyte moederbord hebben het geluk.
http://www.slashgear.com/gigabyte-of...-ipad-1381445/ |
|
|||
|
|||
Mijn Ipad laad gewoon op hangend aan mijn Imac 24" (mid april model)
|
|
|||
|
|||
Bij mij laad hij alleen op als ik het beeldscherm van de iPad dim...
Het is niet anders jammer.... |
|
|||
|
|||
Is ook logisch natuurlijk, niet iedere usb-poort kan genoeg power leveren om dat ding op te laden (en ondertussen niet de eigen batterij helemaal leeg te slurpen).
|
|
|||
|
|||
Heb een MacBook pro 13", laadt hij prima aan op. Echter via stekker toch een stuk sneller.
|
|
|||
|
|||
je moet een High-Powered usb aansluiting hebben, die veel laptops niet hebben.
|
|
|||
|
|||
Dit kan ook, hebben veel mensen wel liggen, zo'n kabel.
|
|
|||
|
|||
waar kun je die aanschaffen? Bij mij laad hij ook niet op via een usb
|
|
|||
|
|||
of misschien zo'n nieuw wit ding voor op je adapter? nu zit er zo'n stomme amerikaanse stekker aan!
|
|
|||
|
|||
DealExtreme: $1.89 Apple-compatible Interchange AC Adapter Plug (European)
En die kabel van bovenstaande post is bij elke electronica winkel wel te verkrijgen. euro netsnoer - netsnoer, 1.5 meter. |
|
|||
|
|||
Ik laad mijn iPad wèl op via mijn iBook
maar dan met een omweg: De iPad die komende week binnenkomt krijgt de stekker van de iBook die hij zal gaan vervangen, die stekker is precies dezelfde als die op DealExtreme verkocht wordt. Ik heb hem bij DealExtreme wel besteld, naast wat andere zaken, maar er staat bij: Back Ordered - ETA 5/8/2010 (12 days) Worldwide Free Shipping De bestelling zal nog even op zich laten wachten. iPad zal sneller binnen zijn. |
|
|||
|
|||
Zelfde hier, komt ooh pas 8 mei binnen. Gelukkig heb ik m'n iPad well al .
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Bij mij staat er sinds gisteren dat hij bij de Packaging department zit, dus ik veronderstel dat ze 1 dezer dagen verstuurd worden. |
|
|||
|
|||
Had je er aan eentje niet genoeg? Bedankt hè! ;-) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
zorg op je PC voor n USB 3.0 aansluiting, voor n paar tientjes heb je die en bouwt m er zelf in, vergeet niet het voedingstekkertje aan te sluiten, dan laad iphone/ipad gewoon op en je hebt snelle gegevensoverdracht
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad of mini-laptop? | renessy | iPad algemeen | 30 | 14-05-11 10:02 |
Ipad aansluiten op laptop | silvan28011975 | iPad algemeen | 1 | 01-08-10 20:43 |
Windows XP laptop herkent iPad niet | ErikKlein | iPad algemeen | 2 | 25-07-10 12:19 |
De iPad, een dure laptop zonder toetsenbord? | guided tours | Archief | 1 | 12-07-10 21:01 |
Iphone opladen door usb maar als laptop uit is stopt opladen. | Ancotje | iPhone algemeen | 4 | 11-12-09 09:37 |
|
|