Waar blijft update van Stanza? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds IOS5 werkt Stanza niet meer. Ik kan de app wel openen en krijg dan de lijst van boeken die er in staan, maar daarna ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar blijft update van Stanza?
Sinds IOS5 werkt Stanza niet meer. Ik kan de app wel openen en krijg dan de lijst van boeken die er in staan, maar daarna kan ik de boeken zelf niet openen. Veel andere apps hebben intussen een update gekregen. Waar blijft die van Stanza?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij mij kwam na het openen van Stanza alles vast te zitten. Ik kon niets meer. Opnieuw syncen met iTunes was de oplossing, maar Stanza open ik voorlopig niet meer!
|
|
||||
|
||||
Al eerder gepost:
Stanza is "dood" op iOS5, met dank aan Amazon: Amazon Killed Stanza - The Digital Reader Zoektoch naar een alternatief kan in dit topic: ePub reader? // Slotje.
We are one, but we are not the same... Talk to each other! Laatst gewijzigd door XIII; 25-10-11 om 21:18. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 4, update van 4.3.1 naar 4.3.3 succesvol, maar blijft toch 4.3.1 | t0n | Jailbreak | 3 | 10-07-11 14:41 |
Iphone 3Gs blijft hangen in het midden van update naar 4.0.2 | swakes | iPhone algemeen | 0 | 03-09-10 01:21 |
Waar blijft Cydia? | Rickel3GS | Jailbreak apps en thema's | 2 | 03-06-10 16:26 |
Waar blijft de 3.0?? | Bonifacio_lO2 | Archief | 1 | 17-06-09 14:13 |
|
|