Adobe flash vervanger? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag op facebook een spel spelen op de iPad, naar dat werkt alleen met Adobe flash player. Maar Apple ondersteunt dat programma niet, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Adobe flash vervanger?
Ik wil graag op facebook een spel spelen op de iPad, naar dat werkt alleen met Adobe flash player.
Maar Apple ondersteunt dat programma niet, nu heb ik een app gekocht, daar bij stond dat het dan wel moest werken, maar het werkt dus nogsteeds niet. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan bv iswifter eens aanschaffen of photon flash webbrowser. Je hebt ook nog puffin maar met deze zal het niet gaan. De beste is iswifter denk ik maar voor games is mss die photon flash webbrowser een kansje om die game toch te spelen. Maar ik kan dat nie garanderen. |
|
|||
|
|||
Welk spel? Veel facebookspellen hebben een eigen app. Spellen als bejeweld en zynga poker waarbij je inlogd met je facebook account zijn nu ook op te starten vanuit de offciele facebookapp voor de ipad als je deze spellen hebt aangeschaft in de appstore.
|
|
|||
|
|||
Ik wil gardens of time spelen, helaas heeft dit spel geen eigen app.. Moet maar is gemaakt worden haha..
Phorton heb ik gekocht maar werkt ook niet.. Ik zal iswifter gaan proberen.. Thanks!! |
|
|||
|
|||
Als photon, puffin en iswifter nie werken dan vrees ik je pech hebt, zijn de enige 3 die ik ken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone OS in Adobe Flash | ChuckNorris | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 16-06-11 19:58 |
Adobe flash | Ebooijen | iPad algemeen | 11 | 21-02-11 21:55 |
adobe flash CS 5 | jerry.w | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 11-04-10 18:05 |
Adobe flash player nodig? | ozonlaag | Archief | 1 | 05-11-09 17:39 |
|
|