//

Securityprobleem iPad met smartcover

Securityprobleem iPad met smartcover discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan me niet voorstellen dat ik het hier niet kan vinden maar heb gezocht en niks gevonden... Ik kan het wel gaan uitleggen maar het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-10-11, 09:12
rvanloo rvanloo is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 7
Standaard Securityprobleem iPad met smartcover

Kan me niet voorstellen dat ik het hier niet kan vinden maar heb gezocht en niks gevonden...

Ik kan het wel gaan uitleggen maar het is handiger als jullie onderstaand filmpje bekijken:

iPad 2 Security Flaw Using Smart Cover - YouTube

Heb het zelf getest, zowel met een smartcover als met een andere cover met aan/uit-functie.

Groet, Rob
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-10-11, 20:14
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Tja ik ken het filmpje...en tja, ik persoonlijk maak me er niet druk om. Ik gun echt iedereen zijn ding maar mijn ipad is van mij en die word dus ook alleen door mij gebruikt. Ik vind mijn ipad te prijzig om er een allemans speeltje van te maken. En ook al realiseer ik me dat je nooit nooit moet zeggen...ergens per ongeluk laten liggen? No way! En trouwens, enig idee hoe makkelijk het is om een 4 cijferige code te " kraken". 😄
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad 2 aanschaffen: Met of zonder smartcover? jwdr92 iPad algemeen 11 04-01-13 12:10
IPad 2 Best Skin ever icm smartcover Yash100 iPad algemeen 1 06-10-11 17:32
Maten iPad2 met smartcover Neoxellos iPad algemeen 2 11-04-11 18:54
iTunes hangt na connectie iPad met pc op pagina met : Gratis Zoek mijn iPad pauldk iPad algemeen 5 02-02-11 17:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:35.