Securityprobleem iPad met smartcover discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan me niet voorstellen dat ik het hier niet kan vinden maar heb gezocht en niks gevonden... Ik kan het wel gaan uitleggen maar het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Securityprobleem iPad met smartcover
Kan me niet voorstellen dat ik het hier niet kan vinden maar heb gezocht en niks gevonden...
Ik kan het wel gaan uitleggen maar het is handiger als jullie onderstaand filmpje bekijken: iPad 2 Security Flaw Using Smart Cover - YouTube Heb het zelf getest, zowel met een smartcover als met een andere cover met aan/uit-functie. Groet, Rob |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Tja ik ken het filmpje...en tja, ik persoonlijk maak me er niet druk om. Ik gun echt iedereen zijn ding maar mijn ipad is van mij en die word dus ook alleen door mij gebruikt. Ik vind mijn ipad te prijzig om er een allemans speeltje van te maken. En ook al realiseer ik me dat je nooit nooit moet zeggen...ergens per ongeluk laten liggen? No way! En trouwens, enig idee hoe makkelijk het is om een 4 cijferige code te " kraken". 😄
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 aanschaffen: Met of zonder smartcover? | jwdr92 | iPad algemeen | 11 | 04-01-13 12:10 |
IPad 2 Best Skin ever icm smartcover | Yash100 | iPad algemeen | 1 | 06-10-11 17:32 |
Maten iPad2 met smartcover | Neoxellos | iPad algemeen | 2 | 11-04-11 18:54 |
iTunes hangt na connectie iPad met pc op pagina met : Gratis Zoek mijn iPad | pauldk | iPad algemeen | 5 | 02-02-11 17:03 |
|
|