iPad 2 aanschaffen: Met of zonder smartcover? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb tot nu toe geen Apple producten in bezitten behalve een oude Ipod. Daar wil ik eigenlijk verandering in brengen. Normaal ben ik geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad 2 aanschaffen: Met of zonder smartcover?
Ik heb tot nu toe geen Apple producten in bezitten behalve een oude Ipod. Daar wil ik eigenlijk verandering in brengen. Normaal ben ik geen early adapter maar ik wil toch wel heel graag de Ipad 2 aanschaffen. Hij moet niet te duur zijn dus ik ga voor de goedkoopste versie want daar heb ik genoeg aan denk ik. Om de Ipad te beschermen wil ik het liefst een smartcover erbij kopen. Nu lees ik toch regelmatig over krasjes, beschadigingen en uiteraard beschermt hij de achterkant niet. Wat is jullie advies?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt als aanvulling op de achterkant ook een cover kopen, bijvoorbeeld deze:
SwitchEasy CoverBuddy Binnenshuis werkt die combinatie voor mij goed. Buitenshuis heb ik er liever nog iets extra om...
|
|||
|
|||
Zeker doen! Het is meer dan een hoesje namelijk! Gebruik hem veel als stand. Mijn achterkant heeft na 4,5 maand gebruik hele lichte gebruikssporen.. Heb ik geen moeite mee! Ik hoef hem in ieder geval niet elke keer uit een sleeve of iets anders wat hem dubbel zo dik maakt te halen
En de sleepbutton is nog als nieuw Openklappen = scherm aan en vice versa! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit is degene die ik heb (alleen voor de voorkant,achterkant is voor mij nie nodig dus). iPad Smart Cover - Polyurethaan - Grijs - Apple Store (België) |
|
|||
|
|||
Ik weet dat smaken verschillen maar ik heb dezelfde smart cover, gekocht in de Apple Shop en - helaas - moet ik zeggen dat ie me absoluut niet bevalt: raakt vaak los en beschermt inderdaad niet de achterkant. Zoek dus nu een alternatief.
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Ik heb mijn Ipad sinds een week of 3 en heb bij de Apple store deze hoes gekocht: Belkin Slim Folio Stand for iPad 2 F8N605eb Deze beschermt voor- en achterkant, is redelijk dun en heel mooi te gebruiken als standaard. Ik ben er behoorlijk mee in mijn sas. Ik heb er de apple bluetooth toetsenbord bij. Dat tikt prima zo |
|
|||
|
|||
Smartcover
De smartcover is erg handig, als je video's kijkt of omnte typen.
Maar als je zeker wil zijn.... Best nog eentje kopen voor ommezijde ook. |
|
||||
|
||||
Ik heb de smart case gekocht van Apple
Die bevalt mij uitstekend iPad Smart Case - Polyurethaan - Donkergrijs - Apple Store (België) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Ik heb samen met mijn iPad onmiddelijk ook een smart cover gekocht. Een roze (iPad Smart Cover - Polyurethaan - Groen - Apple Store (België))
Ben ik echt tevreden van! En ik leg mijn iPad altijd met de cover naar beneden op tafel of dergelijke, zodat ik op de achterkant van iPad geen krasjes zou maken. Maar inderdaad, zoals gezegd, snel krassen doet de achterkant niet. Vandaag heb ik mij ook een ander hoesje aangeschaft, zodat iPad ook onderweg wat extra beschermd is. Het is weliswaar normaal een sleeve voor 'n kleine laptop, maar ook ideaal voor iPad dus Ik kocht het vooral omwille van het mooie (roze en vrouwelijke) design (bol.com | HP Mini Sleeve Pink 10.2 inch, HP | Computer) |
|
||||
|
||||
@Elsss11
Zoiets heb ik ook gekocht Bij de Action voor 3 euro |
Labels |
ipad 2, smart cover |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad vies na Smartcover | Wooden | iPad accessoires en onderdelen | 3 | 10-08-12 16:43 |
Verschil ipad 2 smartcover eerste generatie en de gewone smartcover | markytel | iPad algemeen | 4 | 21-03-12 21:37 |
Securityprobleem iPad met smartcover | rvanloo | iPad algemeen | 1 | 27-10-11 20:14 |
IPad 2 Best Skin ever icm smartcover | Yash100 | iPad algemeen | 1 | 06-10-11 17:32 |
|
|