Ipad activeert niet meer discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo kenners, Sinds gisteren hebben wij problemen met onze ipad. Hij deed niets meer, we hebben hem een harder reset gegeven en daarna viai tunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad activeert niet meer
Hallo kenners,
Sinds gisteren hebben wij problemen met onze ipad. Hij deed niets meer, we hebben hem een harder reset gegeven en daarna viai tunes hersteld. Nadat de ipad hersteld is vind i tunes de ipad niet meer. Op de ipad zie je staat activeren duurt enkele minuten, je ziet in i tunes ook dat de ipad bezig is maar blijft draaien. Na een paar minuten is er gewoon geen verbinding meer en de ipad laat zijn mooie appeltje weer zien. Hoe krijg ik de ipad weer aan het werk? doe ik iets verkeerd? Wie kan me hier mee helpen. Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer eens in DFU te herstellen
|
|
|||
|
|||
dank je voor je reactie.
Dat heb ik al meerdere malen geprobeerd. hij komt niet meer uit herstelmodus |
|
||||
|
||||
Terug gaan naar de winkel
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 januari 2013 om 15:00 ---------- DFU mode werkt bij mij ook vaak niet...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Activeert niet | timtator | iPhone algemeen | 1 | 11-12-12 08:56 |
Iphone herkent sim niet meer en activeert dus niet. | Chrisjeb | iPhone algemeen | 25 | 06-05-12 02:47 |
iPhone 4s activeert niet. Ook niet via pc. Wat te doen? | Kruidenvrouwtje | iPhone algemeen | 1 | 01-11-11 15:32 |
iphone 3g activeert niet | jamaica | iPhone algemeen | 1 | 18-09-10 21:42 |
Simlockvrije iphone 4 activeert niet | VChrisNL | iPhone algemeen | 36 | 14-09-10 20:06 |
|
|