Verschil ipad 2 smartcover eerste generatie en de gewone smartcover discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op internet wordt voor 60% korting een ipad 2 smartcover (eerste generatie) aangeboden. Het betreft de webshop van Icentre, wie weet wat het verschil is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verschil ipad 2 smartcover eerste generatie en de gewone smartcover
Op internet wordt voor 60% korting een ipad 2 smartcover (eerste generatie) aangeboden. Het betreft de webshop van Icentre, wie weet wat het verschil is tussen de gewone ipad 2 smart cover en deze? ik zie het verschil niet maar het is spotgoedkoop een leren uitvoering voor 30 euro.....
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Op mijn iPad 3 heb ik gewoon mijn oude Smartcover van m'n iPad 2 zitten.
Voor zover ik weet is er geen verschil, het functioneerd in ieder geval zoals zou moeten. |
|
||||
|
||||
Houdt misschien verband met het artikel dat Wally in een ander draadje tipte?
New iPad has a smart-cover problem - CNN.com |
|
|||
|
|||
Klopt, schijnt dat met de oude covers uit 2011 de iPad niet uit de slaapmode komt?
|
|||
|
|||
Kijk aan toevallig stond het vanavond ook al op het iphoneforum... ik kreeg al een raar onderbuikgevoel van de lage prijs
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 aanschaffen: Met of zonder smartcover? | jwdr92 | iPad algemeen | 11 | 04-01-13 12:10 |
Securityprobleem iPad met smartcover | rvanloo | iPad algemeen | 1 | 27-10-11 20:14 |
IPad 2 Best Skin ever icm smartcover | Yash100 | iPad algemeen | 1 | 06-10-11 17:32 |
|
|