Week calender HD is verdwenen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik ios5 heb op mijn iPad2 werkte Week calender HD niet meer. Ik heb hem verwijderd met de intentie hem opnieuw te installeren. Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Week calender HD is verdwenen
Sinds ik ios5 heb op mijn iPad2 werkte Week calender HD niet meer. Ik heb hem verwijderd met de intentie hem opnieuw te installeren. Nu is die niet meer te verkrijgen voor de iPad, alleen in iPhone formaat.
Weet iemand waarom en of ik iets over het hoofd zie? Vind de app ernorm fijn, dus baal erg! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Helaas:
Week Calendar HD zonder reden uit App Store verwijderd - iPad - iPadclub Ik mis deze App ook op mijn iPad...
|
|||
|
|||
Calender HD
Citaat:
Wat me wel opviel is dat alle functies zijn overgenomen door de standaard op de IPad aanwezige calender |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Anyway, ik ben nu tevreden met de functies die de standaardkalender biedt en daar gaat het om, hoewel ik het vreemd blijf vinden dat Apple een app. waar je voor betaald hebt zo maar kan verwijderen..... |
|
|||
|
|||
Ik mis week calender HD ook enorm.
Vooral de automatische opmaak van items is enorm handig! Zijn er andere apps die vergelijbaar zijn? Heb niet het idee dat week calender HD nog snel terug gaat komen... Moet dan wel een app zijn die het zowel op iphone als ipad doet. Anders wordt ik alsnog gek! |
|
|||
|
|||
kalender
Pocket Informant.
De beste kalender die er is, voor iPhone en iPad! whaan |
|
|||
|
|||
Weet iemand waneer hij weer in de appstore komt?
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lock Calender | Frank Nusteen | Jailbreak apps en thema's | 5 | 27-01-10 19:10 |
Calender delen | colliehome | iPhone algemeen | 0 | 01-12-09 19:25 |
Gmail calender | mattmcmike | iTunes | 0 | 12-02-09 00:31 |
Calender op springboard | donovoso | Jailbreak apps en thema's | 5 | 17-12-08 01:25 |
|
|