//

Ipad 2 ios 5 Muziek: bij afspeellijst / genre geen afbeeldingen

Ipad 2 ios 5 Muziek: bij afspeellijst / genre geen afbeeldingen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren heb ik ios 5 op mijn ipad 2 gezet. Nu ziet bij het afspelen van muziek alles er anders uit. Maar wat echt irritant ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-11-11, 20:27
WoodyGo WoodyGo is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Angry Ipad 2 ios 5 Muziek: bij afspeellijst / genre geen afbeeldingen

Gisteren heb ik ios 5 op mijn ipad 2 gezet.
Nu ziet bij het afspelen van muziek alles er anders uit. Maar wat echt irritant is, is dat als ik een "afspeellijst" of bijvoorbeeld een "genre" kies, er vervolgens alleen nog maar een hele waslijst met muziek nummers (van die afspeellijst of dat genre) verschijnt, totaal ongeordend en door elkaar heen.
Vroeger verschenen er dan gewoon een mooi overzicht van alle albums (met plaatjes) van die afspeellijst of dat genre.
Overigens zijn alle afbeeldingen zelf wel op de ipad gekomen. Als ik namelijk "albums" kies, verschijnen wel alle albums. Maar ja, dan niet geordend per genre.

Kortom, heeft iemand een tip om mijn afspeellijsten weer mooi geordend te krijgen op mijn ipad?

Woody
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-11-11, 14:04
Madrilene Madrilene is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Standaard

Zelfde probleem hier. Maar ook dat de afspeellijsten niet meer afgespeeld kunnen worden. Muziek afspelen lukt niet meer. Slechts sommige nummers kan ik aanklinken en afspelen.
Heeft iemand een verklaring/oplossing?
Reageren

Labels
afbeelding, afspeellijst, album art, ios 5.0, ipad 2



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen cijfer bij mail-icoon bij IOS 5 friesbertie iPhone algemeen 0 19-10-11 12:36
geen muziek overzetten na IOS 4.0.1 kyra1987 iTunes 0 27-07-10 12:23
Muziek: Geen muziek in nummer wel bij artiest milfdebeuker Muziek, foto & video 1 22-07-10 10:39
Muziek: Nummers overslaan bij slimme afspeellijst martijnbeks Muziek, foto & video 2 21-04-10 17:40
Geen scrollbar bij afspelen muziek kruipolie Archief 3 03-01-10 21:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:00.