iPad als camera in de verkenner discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanaf vandaag komt mijn iPad als camera in de verkenner. Als ik de pc opstart krijg ik de vraag wat ik wil doen, net zoals ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad als camera in de verkenner
Vanaf vandaag komt mijn iPad als camera in de verkenner. Als ik de pc opstart krijg ik de vraag wat ik wil doen, net zoals je krijgt als je een usb stick in de pc stopt.
Hij maakt ook geen verbinding meer met itunes. Wat kan er gebeurt zijn en hoe los ik het op? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is al opgelost; lezen is ook een kunst
|
|
|||
|
|||
Misschien is het in het vervolg handig, dat je de oplossing erbij zet.
Er gebeurd steeds vaker dat mensen alleen neerzetten "is al opgelost" terwijl meer mensen het probleem kunnen hebben. (Natuurlijk, ook misschien door niet goed te lezen). Het zou dus héél handig zijn als je de oplossing nog zou willen posten. |
|
|||
|
|||
De oplossing was erg simpel:
iTunes volledig verwijderd en opnieuw geinstalleerd......... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone herkend als camera | angiegregor | iPhone algemeen | 6 | 01-05-11 17:46 |
windows herkent iphone als camera | jelle1234 | iPhone algemeen | 5 | 26-02-10 12:49 |
iPhone niet meer herkent als camera | Xemic | iPhone algemeen | 6 | 16-12-09 13:42 |
Foto: Geen iphone (camera) in windows verkenner | mbuskens | Muziek, foto & video | 1 | 12-10-08 15:54 |
Computer ziet iPhone als camera | lamartina | iPhone algemeen | 1 | 19-04-08 20:24 |
|
|