RTL Gemist en Uitzendinggemist discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een probleem met de apps RTL gemist en Uitzendinggemist. Soms doen ze het wel maar meestal niet. Heb de intellingen al terug ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
RTL Gemist en Uitzendinggemist
Hallo,
Ik heb een probleem met de apps RTL gemist en Uitzendinggemist. Soms doen ze het wel maar meestal niet. Heb de intellingen al terug gezet, maar het blijft lastig om iets terug te kijken. Ik heb telkens wel volle Wi-Fi verbinding. Kan iemand mij helpen? Of heeft iemand hetzelfde probleem? Alvast bedankt. Groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat voor probleem heb je dan precies?
En wat heb je al zelf geprobeerd om het probleem op te lossen?
|
|
|||
|
|||
Als ik een programma aantik blijft hij staan op laden.
Ik heb de ipad al een aantal keer aan en uit gezet en de app ook al een paar keer op nieuw geïnstalleerd. |
|
|||
|
|||
ik heb het zelfde probleem en met mij nog veel meer mensen denk ik. Wat ik ook vaak is als ik een uitzending aan het kijken met de RTL gemist app en ik druk dan op de home knop om iets anders te doen. Dat ik daarna een zwart scherm heb er zit dan niks anders op dan app opnieuw te instaleren. Heb dit probleem op meerdere ipads gehad.
Het is gewoon een hele slechte app vind ik zelf |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
rtl gemist probleem | dtsjunk | iPhone Apps | 0 | 19-01-11 05:11 |
RTL gemist | ascholte | iPhone Apps | 39 | 18-12-10 15:54 |
RTL gemist en SBS6 gemist | Shorty007 | iPad algemeen | 2 | 09-08-10 23:33 |
RTL Gemist | Shorty007 | iPhone algemeen | 13 | 15-04-10 16:31 |
|
|