ipad 1 met huawei usb stick op internet? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een ipad 1 gekregen en daar ben ik natuurlijk echt blij mee maar ik zou er graag mee willen internetten op plaatsen waar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad 1 met huawei usb stick op internet?
Ik heb een ipad 1 gekregen en daar ben ik natuurlijk echt blij mee maar ik zou er graag mee willen internetten op plaatsen waar ik geen beschikking heb over Wi-Fi.
Nu heb ik een Huawei E1820 internet usb stick waar een SIM kaart in gaat, hiermee heb ik wel de beschikking over; SMS-functie MicroSD-ingang USB-aansluiting Draadloos internet. Is er een mogelijkheid om, misschien d.m.v. de connectionkit, de Huawei aan te sluiten op mijn Ipad 1 of moet ik wachten tot iemand mij een ipad 2 kado doet? Patricia |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Met de usb stick zal het niet lukken want de functionaliteiten van de connectionkit zijn beperkt. Wat wel een mogelijkheid is, mits je al een sim hebt, is de aanschaf van een mifi (oa ook van huawei). De mifi maakt via de 3g een internetverbinding en je gebruikt de Wi-Fi van de ipad om contact te maken met de mifi. Lijkt me ook een stuk handzamer in het gebruik dan een usb modem
|
|
|||
|
|||
Van Mifi heb ik nog nooit gehoord maar ik heb het gegoogeld en volgens mij is dit voor mij het ei van columbus. Ik ga wel even op zoek naar een aanbieding want de prijs is wat aan de forse kant voor mij.
hartelijk bedankt voor het meedenken |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En zelf gebruik ik ook zo'n mifi en bevalt zeer goed. Ook via Ebay aan te schaffen trouwens.
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben voornemens een MiFi router aan te schaffen, en lees dat het jou goed bevalt. Ik zie dat jij een iPhone 5 hebt, net als ik Heb jij een duo (nano)sim aangeschaft? en met welke provider is dit? en past jou Nano sim (eventueel met adapter) in de MiFi router? Hoe zit het met 2 sim's gelijktijdig online (1x data en 1 x data en telefonie), werkt dat? Alvast bedankt voor je antwoord.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
usb stick | Marianneveer | iPad algemeen | 0 | 20-03-11 18:09 |
Usb stick gebruiken op ipad | Ebooijen | iPad algemeen | 5 | 21-02-11 14:49 |
usb stick aansluiten op ipad | Merlin | iPad algemeen | 2 | 15-06-10 18:52 |
Usb-stick | cerikx | Archief | 1 | 18-04-10 22:30 |
|
|