hoe moet ik mjn ipad updaten naar 5.0 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik wil mijn ipad upgraden naar 5.0 maar de nieuwste is 5.0.1 weten jullie hoe het werkt ik weet dat het vroeger wel mogelijk was ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoe moet ik mjn ipad updaten naar 5.0
ik wil mijn ipad upgraden naar 5.0 maar de nieuwste is 5.0.1
weten jullie hoe het werkt ik weet dat het vroeger wel mogelijk was maar nu? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Met itunes, aan de pc/ mac hangen met een kabeltje
|
|
|||
|
|||
dat lijkt mij vrij logisch maar lees even beter er staat dat ik namelijk niet naar 5.0.1 wil maar naar 5.0
|
|
|||
|
|||
Oja, hij slaat die 5.0 natuurlijk over nu.... en gaat gelijk naar 5.01
Goh hoe was dat ook weer....eens kijken of ik dat kan vinden Kan niks vinden helaas, misschien heeft een ander de gouden tip. Laatst gewijzigd door Loxxie13; 28-11-11 om 23:35. |
|
||||
|
||||
Nee, je kunt niet meer naar 5.0; op geen enkele manier.
|
|||
|
|||
hmm dat is heel erg balen weet jij wat voor mij dan de beste manier is? want wil hem namelijk zo snel mogelijk gejailbreakt hebben en zie op internet dat die downgrade tuts niet echt werken
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
jah oke maar moet ik op 4.3.5 blijven of gewoon naar 5.0.1 gaan dan?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik vraag veel i know maar semi jailbreak is dat wat of blijf ik maar aan de gang met aansluiten op de computer me apple apparaten gaan nooit uit dat weet ik wel
|
|
||||
|
||||
Er is GEEN jailbreak voor de iPad 2 voor 4.3.5, 5.0 of 5.0.1; dus ook geen semi-tethered...
|
Labels |
5.0 upgrade ipad |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe moet ik updaten?? | timoooo14 | Archief | 3 | 09-05-10 00:30 |
iPhone: help telefoon moet weg naar reparatie hoe nu verder | Judje23 | Jailbreak | 5 | 26-03-10 14:33 |
hoe moet ik updaten en jailbreaken | Rikkertphone | Archief | 1 | 18-11-09 20:04 |
Help! wat moet ik doen? us iphone doet niks meer na updaten naar 2.02 | joelle | Archief | 3 | 07-09-08 19:26 |
|
|