//

Plotseling barst in scherm ipad2

Plotseling barst in scherm ipad2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou ja! Ik zit hier op vakantie. Rustig op mijn ipad te surfen hoor en voel ik plots een tik op mijn ipad en zit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-08-11, 15:34
panisb panisb is offline
 
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 30
Standaard Plotseling barst in scherm ipad2

Nou ja! Ik zit hier op vakantie. Rustig op mijn ipad te surfen hoor en voel ik plots een tik op mijn ipad en zit er ineens een barst in het scherm..... Ik heb hem nog nooit laten vallen of zoiets dus ik snap er niets van. Iemand een idee of dit vaker gebeurt? En vakt dit onder garantie?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-08-11, 15:39
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Ik heb er - zelfs hier- nog al eens van gehoord. Dat bij een iPad V1
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #3  
Oud 10-08-11, 16:15
panisb panisb is offline
 
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 30
Standaard

Dit is een ipad2. En ik zag op internet inderdaad ook dit probleem met dE 1 maar dan was het niet een barst maar een heel scherm echt aan gruzelementen.... Dit is gewoon een barst over de hele breedte...
  #4  
Oud 28-11-11, 23:09
tamarazemel tamarazemel is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Standaard

Mij is 2 weken geleden hetzelfde overkomen. Ik pakte mijn ipad en het touchscherm reageerde niet helemaal goed. Ik m opnieuw opgestart. Deed hij het nog niet. Toen ik m in het licht hield liep er een barst over het gehele scherm.
De ipad i nog nooit gevallen, buiten de deur geweest en heeft altijd een dure goede beschermhoes om gezeten.
Ook ligt hij altijd op dezelfde plek.
Ik heb m bij Saturn gekocht. Nu zei Saturn dat ze niks voor me konden doen. Uiteindelijk naar apple laten sturen. Ws betaal ik de reparatiekosten. Maar dat is toch vreemd?
Hoe is dat bij jou afgelopen Panisb?
  #5  
Oud 28-11-11, 23:22
panisb panisb is offline
 
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 30
Standaard

Tsja ik zit nog steeds met die barst. Apple wilde vooraf al 50 euro en die krijg je allen terug als het volgens hen buiten je schuld was. In de store zeiden ze meteen dat ze konden zien dat hij gevallen was !!! Tsja dan weet ik genoeg. Dan ben ik en reparatie en 50 euro kwijt. hij was toen overigens echt nog nooit gevallen.
  #6  
Oud 28-11-11, 23:31
tamarazemel tamarazemel is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Standaard

ik vind het echt heel vreemd. De mijne is nog geen 2 maanden oud en nog nooit gevallen. Ze zijn al niet goedkoop. Dan mag je toch ook wel service in de garantie verwachten?
Ik moet hem wel laten rep[arenen omdat grote delen van het touch gedeelte niet meer reageert... du ben benieuwd wat ze over een paar weken zeggen als hij terug komt...
  #7  
Oud 29-11-11, 22:28
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard Zandkorrel ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door panisb Bekijk bericht
Nou ja! Ik zit hier op vakantie. Rustig op mijn ipad te surfen hoor en voel ik plots een tik op mijn ipad en zit er ineens een barst in het scherm..... Ik heb hem nog nooit laten vallen of zoiets dus ik snap er niets van. Iemand een idee of dit vaker gebeurt? En vakt dit onder garantie?
Toch geen zandkorrels op je scherm, of aan je vingers, of in je beschermhoes ? Want dat zijn glassnijders...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad2 barst in scherm bakiii iPad algemeen 31 01-12-11 14:37
Barst onder scherm van de 4!! xs2iphone4 iPhone algemeen 1 06-12-10 13:24
Barst in scherm wouter2190 iPhone algemeen 1 17-06-10 22:07
barst scherm Iphone djvincon iPhone algemeen 2 16-10-08 14:10
barst in scherm !!! :( dj_joske Archief 4 17-07-08 14:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:44.