//

foto's en video's

foto's en video's discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik zit met een probleempje. Ik ben sinds vorige week de trotse eigenaar van een iPad2 en krijg het niet voor elkaar om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-12-11, 17:44
Jeroen77 Jeroen77 is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 4
Standaard foto's en video's

Hallo allemaal,

Ik zit met een probleempje. Ik ben sinds vorige week de trotse eigenaar van een iPad2 en krijg het niet voor elkaar om ook de filmpjes op mijn iPad te krijgen.

Ik heb een fototoestel die ook filmpjes maakt en die staan ook in de mappen war de foto's ook in staan. Nu krijg ik alle foto's wel op de iPad maar de filmpjes(.MOV extentie) niet.

Hoe krijg ik die filmpjes er ook op? dacht dat .MOV geaccepteerd werd door de iPad?

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Jeroen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-12-11, 18:08
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Tja, dat is dus niet zo. Je moet de filmpjes in iMovie exporteren naar iTunes en van daaruit kun je ze slepen naar de aangesloten iPad. Heb je geen iMovie omdat je met Windows werkt dan moet je een conversieprogramma gebruiken, die de .mov converteert naar een film voor de iPad, op Google vind je verschillende, gratis en betaalde.
  #3  
Oud 04-12-11, 18:16
Jeroen77 Jeroen77 is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 4
Standaard

Oké. Kan jij mij een converter vertellen die gratis is en voor een leek te bedienen is?

Laatst gewijzigd door Jeroen77; 04-12-11 om 18:37.
  #4  
Oud 04-12-11, 21:20
Jeroen77 Jeroen77 is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 4
Standaard

Net een .MOV omgezet naar een H.264 extentie en ik kreeg wederom keurig de melding dat de iPad2 dit bestand niet kon afspelen en daarom niet gekopiërd wordt.
In de handleiding staat dat de iPad MPEG4 en H.264 moet kunnen afspelen maar helaas dus.
Iemand nog suggesties?
  #5  
Oud 04-12-11, 21:31
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen77 Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Ik zit met een probleempje. Ik ben sinds vorige week de trotse eigenaar van een iPad2 en krijg het niet voor elkaar om ook de filmpjes op mijn iPad te krijgen.

Ik heb een fototoestel die ook filmpjes maakt en die staan ook in de mappen war de foto's ook in staan. Nu krijg ik alle foto's wel op de iPad maar de filmpjes(.MOV extentie) niet.

Hoe krijg ik die filmpjes er ook op? dacht dat .MOV geaccepteerd werd door de iPad?

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Jeroen
Mss photosync app?
Ik kan wel nie beloven dat dat zal gaan omdat je ne camera gebruikt, als ik bv filmpjes met mijn iPhone maak dan kan ik deze met photosync draadloos naar de pc krijgen en van pc naar ipad/iPhone maar ik weet dus niet meteen of dat ook werkt met een gewone camera, ik denk van wel maar durf het echt nie zeggen.

Ook foto's werken met die app natuurlijk.
  #6  
Oud 04-12-11, 22:30
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard Handbrake

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen77 Bekijk bericht
Oké. Kan jij mij een converter vertellen die gratis is en voor een leek te bedienen is?
Handbrake.
Kijk verder hier:
Video’s op je iPad zetten | Mac-Helpdesk.nl

Het is overigens vaak zinvoller eerst op Google te kijken, i.p.v. Hier op het forum een vraag te stellen. Er is al zoveel bekend en met een zoekopdracht als: "Filmpje importeren op iPad" heb je zo 100x beet!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 december 2011 om 21:37 ----------

Nog eentje:
How to Convert Video to iPad, Put Video onto iPad

Laatst gewijzigd door Beech43; 05-12-11 om 13:18.
  #7  
Oud 05-12-11, 13:04
Jeroen77 Jeroen77 is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 4
Standaard

Bedankt!! dat Handbrake werkt perfect. Denk dat ik nu wel weet wat er fout ging met de andere converters die ik geprobeerd heb. Filmpjes worden keurig meegenomen naar de mappen met foto's.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's en video's sorteren. Spirewit Muziek, foto & video 1 16-06-11 02:04
Foto's en Video's beveiligen svandenberg86 iPhone Apps 0 02-05-11 15:32
Foto applicatie video's trensongilles iPhone Apps 0 23-10-10 11:44
Foto: foto/video functie mich@ Muziek, foto & video 4 12-02-10 23:09
Foto: foto's en video's op tv nmgn1978 Muziek, foto & video 1 19-01-10 16:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:50.