Apps van iPhone op iPad zetten discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een vraag, vandaag wordt (als het goed gaat) een iPad2 bezorgd. Op mn iPhone 3G (geen iOS5 dus) heb ik diverse betaalde apps staan die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Apps van iPhone op iPad zetten
Een vraag, vandaag wordt (als het goed gaat) een iPad2 bezorgd. Op mn iPhone 3G (geen iOS5 dus) heb ik diverse betaalde apps staan die ik ook op mn iPad wil hebben.
Hoe? Moet ik eerst de iPhone sychroniseren met iTunes en daarna de iPad aan iTunes hangen (heb geen iTunes op computer staan). Of is het zo dat als ik op mn iPad inlog onder mn account ik de apps die ik ooit gekocht heb gewoon kan downloaden zonder er extra voor te betalen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Helemaal correct. Je vind ze heel eenvoudig onder "Aankopen" in de Appstore.
|
||||
|
||||
Dat is helemaal super! Dank voor je reactie.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video's van ipad 2 op pc zetten | MobileBelg | iPad algemeen | 13 | 31-10-11 23:59 |
Gedownloade apps op ipad zetten | Inimieni | Archief | 2 | 23-04-11 13:05 |
Toepassingen van iPhone op iPad zetten? | Svenonline | iPad algemeen | 2 | 29-12-10 23:48 |
|
|